PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KOMENTARZE

  • mnemonic222 2020-01-06 21:09:12
    @kawał chłopa Dziwne rzeczy piszesz, to nie prawda że każda z marek AGCO ma własny charakter i że maszyny znacznie się różnią. Skrzynie bezstopniowe w MF to Vario z Fendta, z Valtry są przede wszystkim Silniki Sisu-agco power, kabiny i wiele innych komponentów. MF oszczędza i zamiast pneumatyki z valtry z przodu stosuje osie Dana i inne uproszczenia. Co do BMW zawsze tam były skrzynie ZF co w tym dziwnego ? To w Oplu były silniki Fiata a nie odwrotnie... Co do Arbosa nie są to złe ciągniki i pewnie nieźle namieszają w Polsce jak jakość będzie dobra. Co do testów i porównań na YT to były śmieszne i żałosne: testowano i porównywano ciągnik nowy z używanym, niech się dotrze i potem testujcie inaczej wyniki będą miarodajne a nie wątpliwe. Co do pojemności w MF są takie same jak w innych ciągnikach ... Co ma zajmowanie stanowiska w firmach przez azjatów, uważasz ich za gorszych ? W większości firm na świecie są azjaci co w tym dziwnego ? Po prostu poznaj coś z praktyki a nie jak piszesz: "W dobie internetu wystarczy poczytać aby mieć wiedzę a nie udawać, że się ją ma" no właśnie rzeczywistość swoje a wirtualna rzeczywistość swoje... MF to już nie to każdy to wie, żaden marketing tego nie zmieni...
  • Kawał Chłopa 2020-01-03 16:17:39
    Panowie. W dobie internetu wystarczy poczytać aby mieć wiedzę a nie udawać, że się ją ma. Hejt na MF, świadczy głównie o tym jak pozytywnie jest ta marka odbierana w Polsce a najlepiej o niej świadczy fakt, że MF jest liderem w maszynach importowanych i od kiedy wyszedł od Korbanka podwoił udziały. To przez dobry wspóczynnik cena jakość, który również cechuje nowe maszyny. AGCO ma strategie koncernową i każda z jej marek ma własny charakter a maszyny znacznie się różnią. Z Fednt wykorzystywane są przekładnie Dyna-VT (Vario) z kolei z Valtry nie jest pobierane nic. Wszystkie modele od 2020 mają przednie mosty Dana i przekładnie Gima/Vario. Nie ma nic w tym dziwnego. Wszak w BMW znajdziemy skrzynie ZF a we Fiecie silnik GM. Świat się zmienia. Jedno jest pewne, że MF nie zakłamuje faktów. Nie robi z klienta "głupiego". Nie wmawia, że Lovol to Arbos, a że silnik 136 KM bez osprzętu ma 130 KM na WOM i uciąg 200 KM to już udowodnili na yt :) Dziś liczy się rzetelna informacja i jakość podzespołów a to wyróżnia MF. Jako ciekawostkę dodam, że MF unika pomniejszania pojemności skokowej i jest najbardziej wspieraną marką przez AGCO co niebawem Państwo zobaczą. Jako ciekawostka dodam, że np. Silnik Kohler 3.4 l ma żywotność max 9 000 mth i wystarczy o to zapytać w Lovolu bowiem - chińczycy nie mają w zwyczaju kłamać. Proszę też zobaczyć dlaczego na stanowisku AGCO są sami Europejczycy a nie Ajzacji. Własciciel Kapitału nie świadczy o jakości produktu tylko jakość i poniesione nakłady. Ciągniki MF są produkowane we Fr kompletnie poza serią o przełożeniach 12x12 choć warto wspomnieć, że i ta seria była do połowy roku 2019 produkowana w BVS. Chętnie opowiem Wam o tej marce i kilku innych bo znam je ..."od zakrystii". Podrawiam i udanego nowego roku :)
    • Karol 2020-01-05 15:51:43
      O Matko! W którym fiacie silnik opla? Jest dokładnie odwrotnie. Tzn było do momentu przejecia opla przez koncern psa - od tego czasu nowe (tj blizniacze z ich modelami) modele maja silniki hdi/pure tech ;]
  • mnemonic222 2019-12-20 17:20:01
    @KzO Ty się już ośmieszyłeś całkowicie pod innym artykułem (pługi 4+) aż redakcja ci usunęła wszystkie komentarze nie ma nawet jednego. Musisz dalej wyzywać ludzi po nazwisku i straszyć prokuratorem. Ruski agencie. Zdemaskowano cię kolejny raz "pacjencie" . Zostań na oddziale bo znowu cię zamkną. I wrócisz po pół roku jak teraz. Podszywaj się dalej pod cudze nicki i pisz swoje obelgi. Masz naprawdę zryty beret. Hhahahahahahahahahhahahahahahahahhahahaahha @Oj tam, oj tam Porównaj sobie MF i Valtrę na żywo a nie w internecie to będziesz wiedział co mają wspólnego a co nie. MF to prostszy wariant Valtry, oni nie potrafią zaprojektować nawet kabiny i wycieraczki do niej. Ceny za to wyższe mają... Ludzie się jeszcze na to nabierają ale już powoli widzą co się dzieje i zaraz będzie tak jak z Fendtem czyli spadek sprzedaży.
  • Oj tam, oj tam 2019-12-19 22:56:17
    Coście się na to dzwonienie uparli. Bobcat jest własnością Doosan i raczej tak zostanie. Wszystkie mf z powershift'em mają skrzynię i oś od gimy (50:50 Claas i AGCO), a bezstopniówki z Fendta. We francyji robią ramy, kabiny własną elektrykę i składają do kupy (przednie osie to np. Dana Spicer). Valtry N i T nic nie mają wspólnego z głównych elementów z mf oprócz silnika, a S-ka ino różni się elektroniką i szczegółami. Tak jak AGCO postępują i inne firmy (chociaż akurat agco często zmienia strategię)
  • mnemonic222 2019-12-19 21:06:53
    @haha Silników Perkins nie używają ponieważ przeszli na swoje czyli sisu agco power, a poza tym konkurencja przestała je im sprzedawać, chociaż przez lata nazywali się massey-ferguson-perkins i jako takie są wielu znane. Linia zielonkowa Lely nie istnieje bo kupiło ją AGCO i sprzedaje jako MF i Fendt a Lely skupia się teraz na technice do obór i energii odnawialnej. Nie wiedziałeś ? Dzwoni tylko nie wiesz w jakim kościele i czy w kościele...
    • KzO 2019-12-20 07:32:41
      Dalej się tu ośmieszasz? 😂 Może fergusona też przejęły ruskie agenty? Zdemaskowałeś ich pacjencie! 😆 Co tam na oddziale?
    • Puotr 2019-12-20 21:02:21
      Proszę o przykład koncernu który jest mocnym graczem na rynku maszyn rolniczych w swojej historii nie kupił jakiejś firmy/marki/fabryki? Lub inny producent nie produkował im maszyn? Dajesz argumenty jak przedszkolu.
  • mnemonic222 2019-12-19 19:46:18
    Po słynnej niegdyś kanadyjskiej firmie Massey-Ferguson pozostał tylko niestety znaczek MF. Firma sama nic nie projektuje tylko opiera się na innych produktach grupy AGCO: ciągniki to w 90 % Valtra z silnikami Sisu lub Perkins, kombajny Laverda, Fendt, maszyny zielonkowe Fela, Lely. MF 8700 to Valtra S produkowana we Francji, takie przykłady można by mnożyć. Globalizacja zrobiła swoje, puki ludzie dają się na to nabierać i kupują znaczek jest dobrze co potem zobaczymy...
    • haha 2019-12-19 20:23:20
      Tak prawie. Dzwoni, ale nie wiadomo, w którym kościele. Silników Perkins już AGCO nie stosuje, a linia maszyn zielonkowych Lely nie istnieje.
      • Jan 2019-12-19 20:42:55
        Wiesz że w kościele dzwoniło tylko też nie wiesz w którym. Z Lely nie produkują tylko kosiarek, zgrabiarek i przetrząsaczy tak reszta dalej jest produkowana. Najlepiej jest dużemu gigantowi AGCO wchłonąć mniejszego i na jego patentach produkować sprzęt pod swoją marką.
      • haha 2019-12-19 21:45:34
        AGCO nie wchłonęło Lely tylko odkupiło fabrykę Welger w Wolfenbuttel oraz fabrykę przyczep samozbierających w Waldstetten. Lely dalej produkuje roboty udojowe.
      • Jan 2019-12-19 22:11:33
        Wchłonęło miałem na myśli kupienie, to samo zrobili z fabryką Fella. Taki super koncern nawet nie potrafi wyprodukować sprzętu do zbioru zielonek najlepiej jest kogoś kupić coś zamknąć i produkować na czyjejś myśli technologicznej. Czekam tylko jeszcze jak kupią Bobcat wtedy będą już mieli nawet swoje ładowarki bo i tak sprzedają Bobcaty pod marką Massey Fergusona. Sprzedawali wiele produktów logując je tylko swoimi markami takimi jak np prasy niby FENDT i MF a to były Vicon. Mogę przytoczyć tobie wiele takich przykładów Panie HAHA HAHA
      • T.B. 2019-12-19 23:48:15
        @Jan. To się nazywa wolny rynek. Masz pieniądze możesz coś kupić. A żeby kupić, ktoś musi sprzedawać. Po co robić konkurencję na rynku już nasyconym producentami zatrudniać inżynierów, wymyślać patenty i robić sobie koszty, które nigdy się nie zwrócą.
    • T.B. 2019-12-19 23:41:21
      Takiej autonomii jak w AGCO nie mają żadne inne marki innych koncernów. Dla przykładu CNH lub SDF, różnią się głównie kabiną i plastikami. AGCO daje swobodę wyboru osi, silników i skrzyń biegów. Mając własnego producenta silników AGCO POWER Fendt stosuje silniki Deutz'a i MAN. Skrzynie biegów inne są w Valtrze i inne w Massey Ferguson. Stosują jedną przekładnie bezstopniową z tym, że w Valtrze ma ona 4 wirtualne zakresy. Jest w czym wybierać.
  • Przemek 2019-12-19 18:33:43
    Fajny sprzęt, podobają mi się MF
  • Fabian 2019-12-19 16:41:35
    Posiadam 134ha od 20 lat opieramy się wyłącznie na ciagnikach marki Massey i nigdy nas nie zawiódł, obecnie marka Massey Ferguson to po Fentach i Valtrach grupa AGCO najlepsze traktory na rynku polskim. JOHN DEERE ŻE SWOIM wynalazkami upadł obecnie w niezawodności oraz prestiżu marki na dno
    • Damian 2019-12-20 07:29:25
      Ile tych johnow zajechales ze tak sie madrzysz.
  • Emiliajnn 2019-12-19 16:07:22
    U mnie na wsi wszyscy kupowali od korbana tak jak by nie było nudzie indziej płacili więcej ale musiało to być od korbana teraz już nie chcą ich znać 😂😂😂
  • Jan 2019-12-19 12:55:07
    Ha ha . Co chwile coś coś zmieniają za czym kryje się podwyżka cen maszyn a ciągniki te same tylko kosmetyczne zmiany, na dodatek produkowane są w Chinach
    • rolnik roślinny 2019-12-19 13:59:48
      Podwyżki cen co roku ma je każdy producent maszyn nic nowego nie odkryłeś. Mój ciągnik 200kM w ciągu 4 lat jest droższy o 40tyś. netto. Agco oficjalnie przedstawia w filmie że małe MF-y produkuje w nowoczesnej fabryce w Chinach. Panowie K.. z Tarnowa w opluwaniu i szydzeniu z tego faktu na YT i FB wstawiają odnośniki to filmu zapominając że właścicielem marki Arbuza jest Chiński koncern co oczywiście pomijają. Niestety nastały takie czasy że w Chinach jest tania siła robocza a nie wszystko co tam produkują jest badziewne jeśli się ma swój odpowiedni nadzór nad produkcją.
      • T.B. 2019-12-19 15:02:08
        Pan K lubuje się w monopolu, dzielił i rządził, ale to się skończyło. Wielcy odeszli i sobie radzą i pozostał handel sprzętem rosyjskim i chińskim.
      • Jan 2019-12-19 20:35:26
        Powiedz z czego te podwyżki skoro my sprzedajemy ciągle w tej samej cenie, bo chyba baroki chcą sobie kabze nabić i niedługo nie będzie nas stać na te ciągniki. Jak tak długo będzie to sami będą sobie je kupowali. Już brzy braku sprzedaży ceny części podnieśli. Tak dla ciekawości jest koło mnie diler New Hollanda i mój kolega tam pracujący mówił że na samych częściach zrobili w tym roku na czysto 350 tys. zł
      • rolnik roślinny 2019-12-20 08:44:42
        @T.B., @JAN Pan K... lubi mieć tylko wyłączność bo nikt mu ceny nie zbije poniżej jego oczekiwań - targowałem maszyny które mają inni w swojej ofercie to przedstawiciel wnet płakał że dostanie opierdol że tak nisko mi puścił oczywiście konkurencja przy tych cenach nie mówiła że nisko. Mamy kolejny rok niskich plonów i jeszcze niższych cen za płody. Zaś nawozy, paliwo i cała reszta w górę. Każda firma i pracownicy chcą coraz więcej zarobić i więcej kasy od rolnika wyciągnąć szkoda tylko że rolnicy nie mają maszynki do produkcji pieniędzy.
  • ajato 2019-12-19 12:29:12
    Wygląd wysokawy tak jak cena.
  • rolnik roślinny 2019-12-19 12:04:25
    No to szykuje się kolejny hit sprzedaży :) Firma K.. z arbuzami i ich niskim spalaniem nie ma szans :)
    • Jan 2019-12-19 20:51:56
      Tyle że Pan K sprzedał 100 kombajnów Rostelmash w tym roku a AGCO sprzedało ich 16. Powiedz kto tu jest wygranym . Ciągniki marki FENDT są okropnie drogie i są w sprzedaży na samym końcu razem z z Arbuzem

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.105.97
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.