PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Grupa Azoty z nowym systemem komunikacji w segmencie Agro

Grupa Azoty z nowym systemem komunikacji w segmencie Agro Wprowadzane działania to kolejny etap w procesie integracji biznesowej spółek z Grupy Azoty.

Autor: Małgorzata Powałka

Dodano: 18-09-2020 19:08

Tagi:

Grupa Azoty poinformowała o wdrożeniu nowej koncepcji komunikacji dla segmentu Agro. Oparta ona będzie na czterech elementach: glebie, wodzie, plonowaniu i uprawie roli. Jednocześnie wprowadzane będą  ujednolicone opakowania dla nawozów produkowanych we wszystkich jej zakładach.



Rebranding produktów z segmentu Agro pozwoli stworzyć spójną wizerunkowo i rozpoznawalną markę produktów. Jednocześnie działanie to  integruje spółki  z Tarnowa, Polic, Puław i Kędzierzyna, które w 2018 r. podpisały "Umowę o współdziałaniu", zacieśniając współpracę w obrębie zarządzania obszarem handlu. 

 - Konsolidacja firmy zakończyła się, zaczynamy zatem nowy system komunikacji. Staraliśmy się dowiedzieć, co jest ważne dla rolnika, jakimi wartościami się kieruje. Stoi on przed ciężkimi wyborami i z dnia na dzień musi decydować, co produkować, co zasiać, jaką technologię zastosować - powiedział podczas konferencji prasowej Sławomir Zając, dyrektor biura marketingu. 

Działania podjęte przez spółkę podyktowane są też wyzwaniami, jakie stawia przed rolnictwem Zielony Ład.  Za pomocą rebrandingu Grupa Azoty podkreśla jak ważne jest to, aby w odpowiedni sposób wykorzystywać dostępne zasoby naturalne.

- Jesteśmy na etapie zmian klimatu. Nasze bezpieczeństwo jest dla nas bardzo ważne. Jest to wyznacznik również dla producentów nawozów, aby skonsolidować wszystkie siły, zarówno w naszej branży, jak i pokrewnych, aby produkować żywność bezpieczną. Aby rolnikowi dostarczyć pełne możliwości rozwoju gospodarstwa i stabilny dochód, bo to będzie gwarantowało przyjazną, zrównoważoną produkcję rolną - powiedziała dr. Agnieszka Krawczyk, menager ds. agronomii. 

W nowo przyjętym systemie komunikacji dużą wadę przykłada się do czterech elementów gwarantujących zrównoważony rozwój w rolnictwie: gleby, wody, plonowania i uprawy pól. Budują one wg. Grupy Azoty ujednolicony krajobraz rolny, który pojawi się w nowym systemie komunikacji. Będzie się on opierał na ujednoliconych opakowaniach w podziale na cztery grupy produktowe. Każdy z nich otrzymał unikatową kolorystykę i symbolikę, która ma się układać w przekaz charakteryzujący postrzeganie polskiego rolnictwa pod hasłem „Grunt to Urodzaj”.

- nawozy azotowe - kolor niebieski, nawiązujący do wody, która jest jednym z najcenniejszych zasobów naturalnych;
- nawozy azotowe z siarką - kolor żółty, nawiązujący do plonu i barwy dojrzałych ziaren;
- nawozy dwuskładnikowe - kolor brunatny, nawiązujący do gleby;
- nawozy wieloskładnikowe - kolor zielony, nawiązujący do pól.

 

Pełny system komunikacji obejmie również punkty handlowe, tablice dojazdowe, samochody dostawcze, a także materiały informacyjne w ramach: Grupy Azoty Grupy Azoty i wszystkich jej spółek produkcyjnych.



Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (4)

  • AB 2020-09-19 12:41:32
    Dobre czasy dla Azotów już mają się chyba ku końcowi.
  • Janusz Rolnictwa 2020-09-18 23:37:59
    Co mnie interesuje rebranding? Wolę ruskie bo tańsze. Nie będę płacił za big bagi ze złota nitka i platynowe logo firmy. Ruskie tanie i dobre. I nie trzeba płacić na partyjnych klakierów
    • Jan 2020-09-19 06:51:44
      No właśnie Januszu. I tu jest problem mentalny polskiego chłopa. Larum podnosi żebyśmy my kupowali polskie płody i produkty rolne bez względu na cenę i jakość A sam kupuje np ruskie nawozy czy niemieckie nasiona bo 5 zł tańsze. Mentalność chłopa panszczyznianego. Aż boli gdy się widzi takie zachowania.
      • zaz 2020-09-19 12:36:27
        A Ty kupujesz polskie płody?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.24.125.162
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.