To kolejne, po inteligentnym chatbocie, rozwiązanie z obszaru digitalizacji kontaktów z klientami. Strategia biznesu Agro Grupy CIECH zakłada między innymi wykorzystanie innowacyjnych narzędzi cyfrowych w komunikacji z klientami i doskonalenie procesu sprzedaży.

Sprawdź dostępność "od ręki"

Dzięki internetowemu udogodnieniu klienci spółki CIECH Sarzyna o każdej porze zyskają najświeższą informację o tym, gdzie dostaną wybrany produkt od ręki, a gdzie będą mogli go zamówić. Wyszukiwanie możliwe jest w oparciu o kod pocztowy lub nazwę środka. Istnieje też opcja wyboru produktu wprost z katalogu. Stan magazynowy środków ochrony roślin oznaczany jest jako „dostępny od ręki” lub „dostępny na zamówienie”, a przy każdym rekordzie znajdują się również bieżące dane kontaktowe partnerów handlowych. Wyszukiwarka  jest aktualizowana codziennie.

Nowa funkcjonalność na stronie internetowej CIECH Sarzyna, Fot. materiały prasowe
Nowa funkcjonalność na stronie internetowej CIECH Sarzyna, Fot. materiały prasowe

- CIECH Sarzyna stale stawia na digitalizację, stosuje nowoczesne technologie, aby usprawnić procesy sprzedażowe i zapewnić coraz wyższą jakość kontaktu z klientami. Nowa funkcjonalność na naszej stronie produktowej odpowiada na potrzeby naszych klientów w duchu koncepcji user experience, umożliwiając im dostęp do aktualnych informacji na temat dostępności szerokiego portfolio naszych środków ochrony roślin. To również istotne wsparcie dla naszych partnerów handlowych w prowadzeniu działań sprzedażowych. Skorzystanie z nowego systemu wyszukiwania jest proste i intuicyjne, a dane są aktualizowane każdego dnia. Zakładamy, że nowa funkcjonalność pozwoli nam pozyskać nowych klientów, zapewnić jeszcze lepszą obsługę obecnym partnerom, a także zoptymalizować proces sprzedaży – podkreśla Wojciech Babski, Prezes Zarządu CIECH Sarzyna i szef biznesu AGRO w Grupie CIECH.

Wojciech Babski, prezes zarządu Ciech Sarzyna Fot. PTWP
Wojciech Babski, prezes zarządu Ciech Sarzyna Fot. PTWP

Rozwiązanie z powodzeniem działa również na urządzeniach mobilnych, w tym smartfonach, co jest szczególnie ważne, gdy użytkownik przed podjęciem decyzji potrzebuje szybkiej, aktualnej i pewnej informacji.

W październiku 2021 roku spółka CIECH Sarzyna uruchomiła inteligentny chatbot do komunikacji z użytkownikami w czasie rzeczywistym. Nowoczesne narzędzie całodobowo i przez siedem dni w tygodniu udziela użytkownikom informacji, m.in. dotyczących produktów spółki, oraz pomaga w doborze odpowiedniego środka ochrony roślin.