
Zapytaliśmy o to Aleksandrę Mrowiec, eksperta Polskiego Stowarzyszenia Ochrony Roślin. Okazuje się, że jest to wręcz doskonały kanał komunikacji i warto go wykorzystywać.
W tym roku po raz pierwszy podczas konferencji "Farmera" Narodowe Wyzwania w Rolnictwie odbyła się sesja pt. "Rolnicy w social mediach: żniwa lajków i magazyn wiedzy". Cieszyła się ona dużym zainteresowaniem, bo potrzeby rolników, a także firm związanych z branżą, "przenoszą się do sieci". Podczas spotkania próbowano odpowiedzieć na pytania m.in ile znaczą media społecznościowe dla rolników, jak dobrze zaprezentować się przed kamerą, zwiększyć zasięgi i wyróżnić się.
Social media to taka nowa platforma wymiany doświadczeń i informacji. Wiedzą o tym przedstawiciele PSOR - partner wspierający naszą konferencję - którzy prężnie działają na "tym polu". Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin wygłosiło m.in. wykład, jak budować wiarygodny wizerunek w social mediach, a także jak bezpiecznie kupować środki ochrony roślin.
>>> Czytaj więcej: Rolnicy w mediach społecznościowych: żniwa lajków i magazyn wiedzy


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)