PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Czy media społecznościowe to dobry kanał komunikacji z rolnikami?

Czy media społecznościowe to dobry kanał komunikacji z rolnikami? Aleksandra Mrowiec, ekspert Polskiego Stowarzyszenia Ochrony Roślin, fot. Michał Oleksy/ Żelazna Studio

Zapytaliśmy o to Aleksandrę Mrowiec, eksperta Polskiego Stowarzyszenia Ochrony Roślin. Okazuje się, że jest to wręcz doskonały kanał komunikacji i warto go wykorzystywać.



W tym roku po raz pierwszy podczas konferencji "Farmera" Narodowe Wyzwania w Rolnictwie odbyła się sesja pt. "Rolnicy w social mediach: żniwa lajków i magazyn wiedzy". Cieszyła się ona dużym zainteresowaniem, bo potrzeby rolników, a także firm związanych z branżą, "przenoszą się do sieci". Podczas spotkania próbowano odpowiedzieć na pytania m.in ile znaczą media społecznościowe dla rolników, jak dobrze zaprezentować się przed kamerą, zwiększyć zasięgi i wyróżnić się.

Social media to taka nowa platforma wymiany doświadczeń i informacji. Wiedzą o tym przedstawiciele PSOR - partner wspierający naszą konferencję - którzy prężnie działają na "tym polu". Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin wygłosiło m.in. wykład, jak budować wiarygodny wizerunek w social mediach, a także jak bezpiecznie kupować środki ochrony roślin.

>>> Czytaj więcej: Rolnicy w mediach społecznościowych: żniwa lajków i magazyn wiedzy



Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.215.182.36
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.