Była to jednak tylko jedna z 3 000 nagród, które czekały na klientów firmy. Towarzyszące produktom z marki Chwastox zdrapki pozwoliły jej użytkownikom wygrać m.in. drony, nawozy dolistne Sarplon Zboża oraz czapki firmowe Ciech Sarzyna.
By wziąć udział w loterii trzeba było kupić jeden z produktów z marki Chwastox o dowolnej pojemności, a następnie zarejestrować zakup na stronie https://www.loteria-ciech.pl/.Wielka loteria Chwastox trwała od marca do 31 maja br. Losowanie nagrody głównej odbyło się 7 czerwca.
- Z roku na rok nasza loteria cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Bardzo nas to cieszy, bo klienci są dla nas najważniejsi. Staramy się wychodzić im naprzeciw we wszystkim, co robimy. Nie tylko poprzez angażowanie ich w działalność Ciech Sarzyna dzięki takim wydarzeniom jak Dni Pola czy wielka loteria Chwastox, ale przede wszystkim poprzez bycie dla nich zaufanym doradcą i jednocześnie dostawcą najwyższej jakości środków ochrony roślin. Jest to możliwe dzięki nieustannym inwestycjom w badania i rozwój, które podejmuje nasze Spółka – mówi Agnieszka Dworczak-Jakubowska, dyrektor marketingu w biznesie agro Grupy Ciech.
Organizowana loteria była elementem kampanii reklamowej „Jednak Chwastox!”. Jak informuje firma, jej celem jest nie tylko przypomnienie, że Chwastox to herbicyd zbożowy stosowany w Polsce, przystosowany do polskich warunków, ale także produkt nieustannie doskonalony i dopasowywany do oczekiwań polskich rolników.
Kampania, jak co roku, prowadzona była na szeroką skalę, obejmując zarówno spoty w głównych stacjach telewizyjnych, radiowych, ale także na kanałach tematycznych i portalach branżowych. Jej uzupełnieniem są działania prowadzone w Internecie, takie jak kampania display’owa i video, aktywność w mediach społecznościowych, e-mailingi czy content marketing.
Komentarze