W tym roku kampania w cukrowniach Pfeifer & Langen w Polsce była nieco większym wyzwaniem niż zazwyczaj. Ostatecznie została zakończona: 22 stycznia w Glinojecku i 30 stycznia w Wielkopolsce .Zakończenie kampanii to czas podsumowań i wyciągania wniosków. Nie było łatwo ponieważ w rejonie zanotowano problemy w zakresie logistycznym,  o czym pisaliśmy wcześniej:


Jak poinformował koncern ogółem w okresie 150 dni przerobiono ponad 4,5 mln ton buraków.

Średnie plony buraków uzyskane przez plantatorów w porównaniu do roku 2020 były wyższe i w poszczególnych regionach plantacyjnych wynosiły:

- w rejonie plantacyjnym Glinojeck na poziomie 59,4 t/ha przy polaryzacji 16,11%,

- w Wielkopolsce 61,5 t/ha przy polaryzacji 16,94%.

Najwyższe plony na poziomie 64,4 t/ha uzyskali plantatorzy w rejonie cukrowni Gostyń.