PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Arla chce zostać liderem sprzedaży detalicznej online

Arla chce zostać liderem sprzedaży detalicznej online Do 2025 roku Arla zamierza podwoić swoją europejską sprzedaż internetową do 600 milionów euro;

Do 2025 roku Arla zamierza podwoić swoją europejską sprzedaż internetową do 600 milionów euro. W ten sposób spółdzielnia mleczarska dąży do dominacji na rynku handlu elektronicznego produktami mleczarskimi.



Według Arli, pandemia koronawirusa już doprowadziła do gwałtownego wzrostu sprzedaży w handlu detalicznym online. Spółdzielnia zakłada długofalową zmianę zachowań konsumenckich, dlatego chce przyspieszyć rozwój sklepów internetowych dla swoich klientów detalicznych. Eksperci ds. Marketingu powinni zwiększyć sprzedaż online

Dodatkowy personel w sprzedaży i marketingu w Wielkiej Brytanii, Danii, Szwecji, Niemczech, Holandii i Finlandii pomoże podwoić sprzedaż w europejskim biznesie internetowym z 300 mln euro do 600 mln euro. Arla Foods poinformowała, że ​​planowane są również inwestycje związane z obecnością w Internecie. Nowa strategia handlu elektronicznego ma na celu osiągnięcie dziesięciu procent całkowitej sprzedaży detalicznej w Europie w biznesie online.

Dzięki realizacji planów Arla Foods wyprzedza harmonogram o trzy do pięciu lat. Udział handlu internetowego w Wielkiej Brytanii już jest znaczący - udział sprzedaży cyfrowej w sprzedaży detalicznej wynosi już 17 proc. To sprawia, że ​​Wielka Brytania jest jednym z najważniejszych rynków dla Arla Foods, jeśli chodzi o handel elektroniczny.

W innych krajach europejskich sprzedaż e-commerce jest mniejsza, ale rośnie. Kluczowe rynki to Dania, Szwecja i Holandia - biznes online generuje tam około pięciu do siedmiu procent całkowitej sprzedaży detalicznej marek mleczarskich.

 



Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.210.12.229
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.