Konkurs CAP Communications Awards 2014 jest konkursem, w którym nagradzane są najlepsze projekty w dziedzinie komunikacji związany z obszarami Wspólnej Polityki Rolnej.
Istnieją trzy kategorie w których można zgłosić projekt:
1. Kampania skierowana do osób zawodowo zajmujących się daną dziedziną (rolników, organizacji zawodowych czy podmiotów opiniotwórczych)
2. Kampania skierowana do ogółu społeczeństwa zawierająca istotne dla nich informacje;
3. Kampania, w której zastosowane narzędzia, działania i kanały komunikacyjne w innowacyjny sposób przeciągnęły uwagę odbiorców.
Kampania „Mam kota na punkcie mleka” ma duże szanse powodzenia ze względu na oryginalną i niezwykle kolorową formułę, która budzi zachwyt wśród dzieci, a także z powodu realizowanej misji promocyjno – edukacyjnej. Program finansowany jest przez Komisję Europejską, budżet krajowy oraz Fundusz Promocji Mleka.
Do udziału w projekcie zgłoszono ponad 2300 szkół podstawowych i gimnazjów, do którego zaangażowano ekspertów, nauczycieli, rodziców i opiekunów. Uczestnicy kampanii mieli możliwość poznania walorów odżywczych mleka i przetworów mlecznych oraz ich znaczenia w codziennej diecie, jak również całego procesu produkcji mleka, od krowy do półki sklepowej.
Termin zgłaszania projektów mija 31 października. Rozstrzygnięcie konkursu CAP Communications Awards nastąpi w grudniu br. w Brukseli w czasie uroczystej konferencji. Trzymamy kciuki!