PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Mlekpol: nie odnotowaliśmy dużych strat związanych z pandemią

Mlekpol: nie odnotowaliśmy dużych strat związanych z pandemią Mlekpol nie odnotował dużych strat związanych z pandemią
www.portalspozywczy.pl

Autor:

Dodano:

Tagi:

– Trafna okazała się nasza strategia równoległego budowania sprzedaży na wielu rynkach i podjęte kilka lat temu decyzje inwestycyjne. Dzięki temu Mlekpol nie odnotował dużych strat związanych z pandemią, a z całego tego kryzysu wychodzimy mocniejsi – powiedział Piotr Jankowski, kierownik wydziału operacji logistyczno-handlowych w SM Mlekpol podczas debaty „Krótkie łańcuchy dostaw – zmiana, która przedefiniuje logistykę“ w ramach Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu.



Zdaniem Piotra Jankowskiego wiosenny lockdown sprawił kłopoty w działalności eksportowej Mlekpolu do krajów azjatyckich, aczkolwiek Mlekpol nie odnotował dużych start spowodowanych pandemią koronawirusa.

– Największe zakłócenia w łańcuchu dostaw przez pandemię koronawirusa dostrzegliśmy na rynku chińskim. Kłopoty w dostawie, zatory czy zamknięcia banków w Chinach sprawiły problemy w dostawie towarów, co zachwiało nasz eksport towarów do Azji. Pojawiły się różne problemy m.in. z kontenerami czy obiegiem dokumentów. Obecnie sytuacja wróciła do normy, a oceniamy ją nawet jako lepszą niż przed kryzysem. Nie tylko w Chinach, ale i innych krajach azjatyckich. Z kolei rynek europejski odbudowuje się wolniej – tłumaczył.

– Bardzo trafna okazała się nasza strategia równoległego budowania sprzedaży na wielu rynkach i podjęte kilka lat temu decyzje inwestycyjne. Dzięki temu Mlekpol nie odnotował dużych strat związanych z pandemią, a z całego tego kryzysu wychodzimy mocniejsi – ocenił.

Jak powiedział Piotr Jankowski, pandemia w pewien sposób pozytywnie wpłynęła na działalność firmy w niektórych segmentach.

– Mam poczucie, że pandemia koronawirusa i wszystko co złe z nią związane sprawiły dostosowanie się firmy do zmian w tej części otoczenia, gdzie działanie wydawało się stabilne. Pandemia udoskonaliła nas jako organizację, pokazując jak ważne jest szybkie adaptowanie się do zmian. Z wieloma naszymi partnerami biznesowymi obecnie pracuje nam się lepiej niż dotychczas. Staramy się reagować szybko na różne trudności w działalności naszych partnerów. Z drugiej strony jest tak samo. W bardzo otwarty sposób podchodzimy do wszelkiego rodzaju usprawnień w łańcuchu dostaw – wyjaśnił Piotr Jankowski.

Artykuł za portalspożywczy.pl



Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (4)

  • Podlasiak 2020-11-03 17:37:40
    Ten gosc z mlekpolu jest w porządku,jeden z nielicznych ,ktoremu nie poprzestawialo sie w glowie.
  • Dani 2020-11-03 17:28:16
    Hmm, to czemu ciągłe obniżki cen mleka uzasadniacie pandemią? A może jednak chodzi o premie zarządu?
    • Marek 2020-11-03 18:08:35
      Przecież masz podwyżkę od 2 miesięcy. Mnie w mlekpol wyszło 1.73 brutto w tym miesiącu więc w porównaniu do innych mleczarni co oferują 1.09 to mamy super cenę i nie ma co narzekać.
      • PIOTR 2020-11-03 20:03:41
        To super cene macie osm czarnkow 1,50 netto ale przy tej cenie juz sie fajnie oplaci mleko produkowac

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.233.139
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.