Mrożone burgery Skłodowskich charakteryzują się minimalnym stopniem przetworzenia. Głębokie mrożenie świeżego mięsa w technologii IQF pozwala na zachowanie jego jakości i soczystości. Niska temperatura używana w nowoczesnym przygotowaniu mięsa pozwala producentowi nie wykorzystywać żadnych zbędnych sztucznych dodatków.

Klienci Auchan mają do wyboru dwa rodzaje burgerów Skłodowskich: Classic) - drobno mielone 100 proc. mięso wołowe o jednolitej konsystencji oraz Façon Bouchère - w dosłownym tłumaczeniu z języka francuskiego: burger „w stylu rzeźnika”. To grubo mielone 100 proc. mięso wołowe, burger kraftowy o charakterystycznej strukturze - po usmażeniu jest soczysty w środku i chrupiący na zewnątrz, z możliwością dostosowania stopnia wysmażenia według indywidualnych upodobań (rare, medium rare, well done). Co ciekawe, jak informuje producent burgerów tych nie trzeba wcześniej rozmrażać. Wystarczy dobrze rozgrzana patelnia i danie jest gotowe.

- Lubimy to nasze hasło: 100 proc. czystej wołowiny, 0 proc. konserwantów. Jest szczere i prawdziwe - mówi Adam Nienałtowski, dyrektor zarządzający w Skłodowskich.

- Mając za sobą doświadczenia z Francji i widząc już dobrze osadzony trend związany z popularnością burgerów w Polsce, podjęliśmy decyzję o wejściu na lokalny rynek. Pracujemy nad realizacją strategii rozwoju rynku HoReCa w Polsce oraz wejścia w zupełnie nowy dla nas kanał dystrybucji jakim jest sprzedaż detaliczna - mówi Tomasz Skłodowski, właściciel marki.

Burgery coraz częściej trafiają na stoły Polaków

Z raportu Uber Eats Cravings wynika, że tylko w tej sieci w ubiegłym roku Polacy zjedli 2,5 mln burgerów. Badanie Smartscope na zlecenie Skłodowskich wskazuje z kolei, że przynajmniej raz w miesiącu do domu zamawia burgera 32 proc. badanych, a raz w tygodniu sięga po niego 6 proc. z nas. Podobnie jest z robieniem burgerów w domu: 42 proc. przygotowuje je przynajmniej raz w miesiącu, a 9 proc. raz w tygodniu.

Jak informują Skłodowscy ich produkty wpisują się w trend #zerowaste a sama marka zachęca do bardziej zrównoważonej i odpowiedzialnej konsumpcji - lepiej jeść mniej mięsa, ale lepszej jakości - powtarzają szefowie podlaskiej firmy.