PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

USA: Firmy drobiarskie sprzedają mięso na parkingach przed zakładami

USA: Firmy drobiarskie sprzedają mięso na parkingach przed zakładami Amerykańska branża mięsna stawia na niestandardowe formy sprzedaży, fot. Shcherbakov Ilya / Shutterstock.com
www.portalspozywczy.pl

Autor: Portal Spożywczy

Dodano: 08-05-2020 13:39

Tagi:

Wiele firm drobiarskich, szczególnie na południu USA, sprzedaje drób odbiorcom detalicznym w specjalnie wydzielonych miejscach na parkingach przed zakładami produkcyjnymi - informuje Krajowa Izba Producentów Drobiu i Pasz.



W Stanach Zjednoczonych, podobnie jak w Polsce, przedsiębiorstwa produkujące mięso drobiowe borykają się z kłopotami ze zbytem. Powodem jest zamknięcie kanału HoReCa.

Amerykańscy przedsiębiorcy nie poddają się jednak bez walki. Wiele firm drobiarskich, szczególnie na południu USA, sprzedaje drób odbiorcom detalicznym w specjalnie wydzielonych miejscach na parkingach przed zakładami produkcyjnymi.

Kurczaki są pakowane w zdecydowanie większe kartony niż w normalnym handlu detalicznym, tak, że można mówić o sprzedaży półhurtowej. Odbiorcami są przede wszystkim osoby kupujące mięso drobiowe raz na miesiąc lub raz na dwa tygodnie. Rzecz jasna, towar sprzedawany przez przedsiębiorstwa bezpośrednio odbiorcom detalicznym jest tańszy niż ten, który oferują markety.

Nowa forma sprzedaży cieszy się w USA dużą popularnością. Przed parkingami niektórych zakładów drobiarskich tworzą się gigantyczne korki, a niektórzy klienci pokonują nawet ponad sto kilometrów, aby skorzystać z możliwości zakupu mięsa w przystępniejszej niż gdzie indziej cenie.

 



Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.232.62.209
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.