W ścisłym reżimie sanitarnym odbyły się świąteczne warsztaty kulinarne dla dziennikarzy zorganizowane przez Związek „Polskie Mięso”.
Celem kampanii w ramach, której odbyły się warsztaty jest zwrócenie uwagi na polską wieprzowinę i drób na rynkach trzecich.
W spotkaniu prowadzonym przez szefową kuchni oraz twórczynię projektu La BlaBla – Adrianę Marczewską udział wzięli: prezes Witold Choiński i Jacek Strzelecki ze Związku Polskie Mięso, ekspert kampanii prof. Agnieszka Wierzbicka z SGGW oraz ambasadorzy kampanii Ola Nguyen i Matteo Brunetti.
Zaproszeni dziennikarze mieli okazję nie tylko poznać walory prozdrowotne i dietetyczne polskiego mięsa zdobywającego coraz efektywniej rynki pozaunijne. Mogli również dowiedzieć się, jakie potrawy związane są ze Świętami Bożego Narodzenia w różnych regionach świata.
Pod kierunkiem doświadczonych kucharzy zaproszeni goście mieli możliwość przygotowania dań mięsnych z 3 różnych regionów świata: Azji, Australii i Europy.
W ramach kuchni azjatyckiej przygotowano słodko-kwaśne polędwiczki drobiowe w panierce z płatków kukurydzianych, kuchnię australijską reprezentowało sałatka z chipsami z boczku, a Europę roladki ze schabu ze śliwkami i purée chrzanowym.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)