Pandemia spowodowała konieczność aranżacji polskiego stoiska w zgodzie z surowymi przepisami sanitarnymi.

Promocję polskiego mięsa czerwonego wspierały pokazy kulinarne, podczas których prezentowane były walory polskiej wieprzowiny i wołowiny. Dania z polskich mięs serwował mistrz kulinarny Marcin Budynek.

Celem uczestnictwa firm mięsnych i związków branżowych w targach było umocnienie wizerunku polskiej wieprzowiny i wołowiny na rynku UE i rynkach krajów trzecich, nawiązanie i umacnianie relacji z międzynarodowymi partnerami biznesowym, budowanie polskiej branży mięsnej na arenie międzynarodowej. Na polskim stoisku było 16 firm oraz przedstawiciele organizacji branżowych: Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP, Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego, Związku Polskie Mięso, Polskiego Związku Producentów Bydła Mięsnego.

Targi Anuga w Kolonii odbywające się co dwa lat. Tegoroczna edycja targów (9-13 października) była pierwszą dużą imprezą targową od czasu wybuchu pandemii. Odbyła się ona w 10 halach wystawowych pod jednym dachem. W Anudze uczestniczyło 70 tys. zwiedzających ze 169 krajów, a 70 proc wystawców było z zagranicy. Potwierdziło to, że targi są nadal niezbędnym narzędziem promocji i marketingu.

Polski udział w Anudze finansowany był ze środków z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego i Funduszu Promocji Mięsa Wołowego. Głównym organizatorem polskiego uczestnictwa było  Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP.