PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

10 lat John Deere Polska

To już dziesięć lat, od kiedy w Polsce powstało oficjalne przedstawicielstwo sprzedaży maszyn John Deere. Z tej okazji odbyła się uroczysta gala, na której przedstawiciele firmy John Deere Polska podsumowali dotychczasową działalność i określili strategiczne działania na kolejne lata.



26 maja w Poznaniu firma John Deere Polska gościła podczas uroczystej gali jubileuszowej dilerów, kontrahentów, przedstawicieli świata nauki oraz mediów.
Początki maszyn z logiem jelonka w Polsce opierały się na programie sprzedaży maszyn, a w 2000 roku powstała spółka, dająca podwaliny struktury John Deere Polska. Od 2004 roku firma jest częścią koncernu Deere & Company, zaliczanej do liderów produkcji maszyn rolniczych na świecie.

Autor: K. Hołownia

Autor: K. Hołownia

Według Stefana von Stegmanna, wiceprezesa do spraw sprzedaży John Deere, założenie oddziału sprzedaży w Polsce było trafną decyzją z kilku powodów, przede wszystkim: Polska jest w czołówce europejskiej w produkcji zbóż, rynek jest strategicznym pomostem między krajami starej Unii a krajami byłego ZSRR, mamy silne zróżnicowanie pod względem powierzchni gospodarstwa oraz założenie, że wymogi rolników dotyczące specjalistycznej wiedzy w zakresie sprzedaży, usług, dostaw części i opcji finansowania, jak każdego innego klienta w Europie.

- Dla nas jako firmy, założenie oddziału w Polsce było dobrą decyzją strategiczną, a zwłaszcza uprzedzenie naszych kluczowych konkurentów – powiedział Stegmann.

Tomasz Szczęsny, dyrektor ds. sprzedaży oraz Piotr Dziamski, dyrektor ds. marketingu przedstawili 10 punktów wypracowanych w ciągu 10 lat, które będą przyświecać w kolejnych latach działalności. Dotyczą one m.in.
*współpracy w celu podwyższania standardów pracy,
*edukacji technicznej młodzieży,
*przejrzystych zasad partnerstwa biznesowego,
*wsparcia i obsługi klienta,
*dopasowania oferty dla każdego,
*wdrażania innowacji,
*jakości i niezawodności,
*komunikacji (najlepsza strona internetowa, pokazy, wystawy),
*dostarczania profesjonalnego sprzętu dla gospodarstw każdej wielkości,
*wysokiej jakości usług dilerskich.

Utrzymanie dobrej marki i nienagannego wizerunku w oczach klientów przez wszystkie lata, wymaga wysiłku, troski i wsparcia. W pojedynkę możemy iść szybko, ale razem możemy zajść dalej – Mirosław Leszczyński, dyrektor generalny John Deere Polska.

Leszczyński porównał także firmę do drużyny sportowej. – Drużyna pierwszej ligi utrzymuje swoją pozycję tylko wtedy, gdy ciągle dokłada starań, wysiłków i uwagi do tego, co robi. Tak i nasza organizacja, świętując 10-lecie nie może zapomnieć, że nie jesteśmy w naszym środowisku sami. I aby za rok, dwa, kolejne lata, być wciąż w czołówce, musimy dbać o klubowe barwy, o lojalność wobec swojego zespołu, dobrą strategię i mocny trening dla zapewnienia najlepszych wyników – podsumował.

Źródło: farmer.pl 



Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.179.111
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

KONTAKT24

Widziałeś, słyszałeś coś ważnego? Byłeś świadkiem niecodziennego wydarzenia? Napisz do nas! Opublikujemy, zainterweniujemy, pokażemy całemu światu. Jesteśmy dla Was 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu.

DODAJ PLIKI

Kliknij lub przeciągnij pliki z dysku i upuść. Max. rozmiar pliku 4 MB.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.