PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Claas - bezpieczne relacje z rolnikami

Claas - bezpieczne relacje z rolnikami Piotr Dziamski z Claas Polska zapewnia, że niektóre fabryki Claas mają w tej chwili przerwy w produkcji, ale dostawy do Polski są ciągle realizowane, fot.kh

Autor: Karol Hołownia

Dodano: 10-04-2020 16:30

Tagi:

Na czas pandemii koronawirusa Claas Polska przygotował różne narzędzia wspierające działania handlowców bez bezpośredniego kontaktu z klientami. Powstała m.in. internetowa platforma „Bezpieczne relacje”. Firma też zapewnia o nieprzerwanym funkcjonowaniu serwisów i sprzedaży maszyn.



Jeśli chodzi o sprzedaż maszyn, to wśród klientów  którzy dopiero planują zakup sprzętu widać chęć przesunięcia inwestycji. Serwis maszyn i sprzedaż części w Claas Polska nieprzerwanie funkcjonuje przy jednoczesnym wdrożeniu procedur bezpieczeństwa mających na celu zminimalizowanie ryzyka przeniesienia infekcji w bezpośrednim kontakcie z klientami. 

Niektóre fabryki Claas mają w tej chwili przerwy w produkcji, ale dostawy do Polski są ciągle realizowane. Jest jednak ryzyko że czas realizacji dla zamówień składanych obecnie będzie wydłużony.

Zapoznanie się z maszynami Claasa i ich szczegółami technicznymi ma wspomóc internetowa platforma „Bezpieczne relacje”, na której zamieszczono różnego rodzaju informacje, materiały wideo i prezentacje poszczególnych pozycji asortymentu firmy.

- Obsługa serwisowa, dostępność części są tak przygotowane żeby zapewnić wsparcie klientów w szczególnie tak ważnej roli jaką sprawują, a właśnie w tej chwili ta rola jest szczególnie doceniana (...)  wszyscy dziękują rolnikom za ich ciężką pracę i my się do tych podziękowań dołączamy - mówi Piotr Dziamski, dyrektor wsparcia sprzedaży w Claas Polska.



Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (4)

  • ajato 2020-04-11 15:46:26
    Klas potrafi robić tylko i aż drogie maszyny...
    • Bob 2020-04-12 07:28:45
      A ich ceny wyposażenia są zupełnie oderwane od rzeczywistości
      • Michał 2020-04-15 14:37:56
        Na przykład? Jakie wyposażenie dodatkowe jest według Ciebie za drogie?
  • Osa 2020-04-11 07:05:20
    Kombajn zamówiony w październiku a nadal leży w śrubkach...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.231.21.83
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.