PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Claas przyznał nagrodę dla Dealera Roku

Claas przyznał nagrodę dla Dealera Roku Kolejna edycja konkursu Dealer Roku Claas Polska. Kto wygrał tym razem? fot. mat. prasowe

Autor:

Dodano:

Tagi:

Jak co roku Claas honoruje swoich najlepszych dealerów nagrodą Dealera Roku. O przyznaniu nagrody decyduje wynik badania poziomu zadowolenia klientów marki. Kto w tym roku zdobył ten zaszczytny tytuł?



Badanie, które przeprowadzane jest corocznie, polega na telefonicznej ankiecie, podczas której sprawdzane jest zadowolenie ponad 1,4 tys. klientów, którzy zakupili maszynę Claas w ostatnich dwóch sezonach.

Claas Dealer Roku

Ankieta podzielona jest na kilka obszarów: zadowolenie z doradztwa przy sprzedaży, zadowolenie z usług serwisowych, a także zadowolenie z zaopatrzenia w części zamienne. W każdym z tych obszarów klienci odpowiadają na liczne zagadnienia, pomagające uzyskać jak najdokładniejszy pomiar.

Osobnym blokiem pytań są zaś kwestie dotyczące aspektu zadowolenia z maszyn. Pomiar prowadzony jest w prostej pięciostopniowej skali ocen, gdzie: 1 to najgorsza ocena, 5 – ocena najlepsza. Oceny te zdaniem producenta są bardzo obiektywne, ponieważ przyznawane są bezpośrednio przez klienta, a grupa ankietowanych jest odpowiednio duża, co pozwala ograniczyć do minimum błędy statystyczne.

Kto okazał się zwycięzcą?

W tym roku Claas Polska uhonorował trzech dealerów, którzy osiągnęli najwyższe wyniki w badaniu:

1. AgroAs sp. z o.o. sp. k.
2. Agro Sznajder sp. z o.o.
3. PTH Roltex sp. z o.o.

Warto również odnotować fakt, iż średnie oceny wszystkich dealerów Claas w Polsce znajdowały się w zakresie 4,2-4,3 co oznacza, iż każdy z dealerów jest wysoko oceniany przez klientów. Co ciekawe, tegoroczne oceny są wyższe w porównaniu z ocenami z roku ubiegłego.

- Dzięki tak szerokiemu badaniu jesteśmy w stanie ocenić prawie każdy aspekt dealera i naszej działalności oraz wspólnie z dealerem podjąć działania, mające na celu stałe podwyższenie jakości świadczonych usług – podsumowuje Dominik Ratajczak Kierownik Rozwoju Sieci Dealerskiej Claas Polska.

 



Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (3)

  • Przemek 2021-04-19 06:41:36
    Też miałem przygody z serwisem u prasy claas variant. Albo przyjeżdża serwisant i nie wie co do czego albo w ogóle nie przyjedzie bo " on się na prawach nie zna " a maszyn to się boję od nich kupować już bo wiem, że pracownicy używają ich w swoich gospodarstwach a później cofaja liczniki. Prase kupiłem w 2015 zapłaciłem za centralne smarowanie, którego nie było i nadal nie mogę go wyegzekfowac.
  • Roman 2021-04-18 22:14:14
    Poziom tzw przeglądu pozniwnego uważam za dramat sprawdzanie łożysk na napiętych pasach, kombajn praktycznie nie odpalony. W sumie podejście do każdego łożyska kończyło się tą samą śpiewka (tutaj łożysko na pewno do wymiany w sumie to może jeszcze by pochodzilo ale dla pewności trzeba wymienić) mimo zgłaszanych nieprawidłowości przy czujnikach serwisant nawet nie wiedział o co chodzi. Na koniec otrzymuje się listę części do wymiany za 50 tys zł i nawet nie wiadomo co jest co bo wszystko opisane ich symbolami. Tak więc albo zamawiamy w ciemno albo nie wiem w sumie jak... Dobry kombajnista ma więcej pojęcia o maszynie niż serwis. Poziom serwisu dramatycznie niski nie wiem skąd te oceny. Cztery razy potrzebowałem pomocy serwisu dwa razy prasa claas variant dwa razy lexion nigdy problem nie został rozwiązany przez serwis za to golenie pieniędzy na najwyższym poziomie
  • Henryk 2021-04-18 20:10:05
    Agro Sznajder z Wrześni ... zabawne...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.96.184
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Array