PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Cynkomet: ceny maszyn bez tajemnic

Autor: farmer.pl

Dodano: 29-10-2019 08:01

Tagi:

Cynkomet wychodzi naprzeciw oczekiwaniom rolników i jako jeden z nielicznych producentów maszyn rolniczych zdecydował się na udostępnienie cen swoich produktów na firmowej stronie internetowej.



Dzięki takiej opcji, przyszli klienci w Polsce i w Europie będą mogli porównać ceny urządzeń w standardzie i w różnych opcjach wyposażenia. A niestety, w branży producentów maszyn rolniczych raczej nie ma zwyczaju prezentowania cenników maszyn na własnych stronach internetowych. Cynkomet dał możliwość zapoznania się z ofertą cenową swoich maszyn, zanim trafią do autoryzowanego punktu sprzedaży (APS) firmy.

- Nie chcemy, aby ceny były jakimś tajemniczym tabu, a narzędziem ułatwiającym podjęcie decyzji zakupowej naszym potencjalnym klientom – mówi Mariusz Dąbrowski, prezes Cynkometu. – Dlatego, jako jedni z pierwszych producentów w tej branży, prezentujemy cennik naszych maszyn rolniczych na naszej stronie, zarówno w standardowym wyposażeniu, jak i w dostępnych konfiguracjach, wraz z wszelkimi niezbędnymi danymi do porównania.

Decydując się na taki krok, zarząd spółki wzorował się na praktykach, stosowanych w branży motoryzacyjnej, gdzie wraz z ceną klient otrzymuje pełną informację na temat danych technicznych, wyposażenia standardowego i dodatkowego.

- Obecnie w naszej branży każdy z producentów korzysta z podobnej technologii wytwarzania produktów, a maszyny różnią się jedynie podzespołami różnej jakości i pochodzenia – uważa Mariusz Dąbrowski. – My chcemy dać przyszłym użytkownikom przywilej i możliwość porównania tych szczegółów i cen, bo uważamy, że mają oni do tego prawo, my zaś nie mamy nic do ukrycia – dodaje.

Jak podkreśla, decyzja o zakupie powinna być podejmowana nie tylko ze względu na wielkość i rozpoznawalność marki; ważne jest też wyposażenie kupowanej maszyny, dostępność do części zamiennych, a także czas i jakość serwisu w ramach reklamacji gwarancyjnych i pogwarancyjnych.

- Nie chcemy być producentem, któremu zależy jedynie na wyprodukowaniu i sprzedaży maszyny; bardzo dużą wagę przykładamy też do wsparcia naszych klientów w okresie gwarancji i po jej upływie – zapewnia prezes Cynkometu.

W cennikach wszystkie dane techniczne są przedstawione w przejrzystej formie tabeli, dzięki czemu można je w prosty sposób skonfrontować z konkurencją. Dzięki temu rolnicy będą mogli kupić maszynę zgodnie ze swoimi oczekiwaniami i potrzebami – zauważają przedstawiciele Cynkometu.

- W cennikach pokazujemy ceny netto, bez rabatów. Aby uzyskać upust, klient musi się zgłosić do jednego z naszych autoryzowanych punktów sprzedaży, które to również można również znaleźć na naszej stronie internetowej – dodaje Mariusz Dąbrowski. 



Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (30)

  • Janek 2019-10-31 12:09:54
    Tak czy inaczej , mam jakies odniesienie. Oczywista ze upsuty to kwestia dealera - ale o tym też jest w tym tekscie . nikt nic nie ukrywa i dobrze. bierzcie przyklad a nie tylko krytukujecie
  • rolnik/elektryk 2019-10-30 08:11:09
    Oby nie było tak jak swego czasu z kablami w hurtowniach gdzie od ceny producenta na wejściu Kowalski miał rabat 40% a dla wykonawców bywało 60%. Cenniki maszyn ma każdy producent lecz dostępne głównie dla dilerów którzy mają z producentem uzgodnioną ilość oczek i w tym zakresie każdy z nich negocjuje z rolnikiem i w zależności ile chce zarobić tyle spuści. Najtaniej maszyny szło by kupić bezpośrednio od producenta ale nie znam takiego który prowadzi sprzedaż bezpośrednią. Ale diler dostanie ją taniej bo kupi kilka maszyn w roku a rolnik raz na kilka lat jedną. Nawozu z fabryki też się taniej nie kupi..... wszędzie pośrednik musi zarobić.
    • Aktis 2019-10-30 16:41:55
      Widać są tacy co wstydzą się nawet tych cen katalogowych.
    • Lucjan 2019-10-31 11:35:23
      Pośrednik musi zarobić, bo musi utrzymaś serwis, zapas magazynowy części i środków eksploatacyjnych, całe stado ludzi:sprzedawców mechaników etc.. Fabryka może sama sprzedawać, ale to ona musiałaby mieć ze stu mechaników na etacie na całą Polskę. Koszty dojazdu niejednokrotnie przewyższyłyby koszty napraw, czas reakcji (nie naprawy) wydłużyłby się do kilu dni. Klient ostateczny na pewno byłby w siódmym niebie....Stad producenci tworzą tzw siatkę dealerów, która ma pokryć zasięgiem całą Polskę, maa mieć wykwalifikowana kadrę mechaników, ma mieć zapas części itd. A klientowi ostatecznemu niestety wciąż jest zbyt ciężko pojąć tak proste mehanizmy rynkowe...SMUTNE
      • Smutne 2019-11-01 19:57:13
        to jest jak ja na naprawę gwarancyjną czekałem 58 dni
      • Lucjan 2019-11-04 13:38:07
        Jeżeli ja na reakcję serwisu czegokolwiek pralki, lodówki , ciągnika czy samochodu czekałbym 58dni, to z miejsca zmieniłbym dealera na innego i już w zyciu nic bym u niego nie kupił.
  • roberto 2019-10-29 20:19:31
    Cena cennikowa ale każdy ma porównanie. Nikt na dzień dobry nie mówi o wielkości rabatów. SUPER pomysł
  • pawel 2019-10-29 17:48:29
    Cennik - porównując do zakupionej wieltonki 14ton w tandemie w czerwcu tego roku , ceny katalogowe cynkometu 8tysiecy drożej,tj 12%
    • Pawel2 2019-10-29 18:28:38
      Super pawel kupił przyczepę 14 ton taniej o 12% od cennika Cynkometu. Nie dopisał, że przyczep była z rocznika 2016, bez kół i hamulców. No i porówna pawelek ceny. Prymus, chyba dostal pawelek promocję do następnej klasy.
      • pawel 2019-10-29 18:52:45
        Porównaniem chciałem pokazać , że ujawnienie cennika nic nie daje bo to itak ceny przed rabatami- w żadnym wypadku nie tranzakcyjne. A moja przyczepa z 2019 i ma nawet hamulce i koła.
    • Marek 2019-10-29 18:38:42
      To trochę tak jakbyś stwierdził że kupiłeś auto z segmentu kombi marki "X" z salonu dealera marki "Y". Porównaj wyposażenie podstawowe z wyposażeniem które dostałeś, biorąc przy tym pod uwagę rocznik maszyny którą Ci dostarczono. Zdaję sobie sprawę, że porównywanie 14-tonowej przyczypy do innej o tej samej ładowności to najprostsze możliwe porównanie, ale prawdę mówiąc nie daje to żadnego obrazu. Chociaż kolejną prawdą jest, że każdy świadomy konsument ma prawo sam wybrać i możemy sobie tylko życzyć żeby nie żałować swoich wyborów....
      • pawel 2019-10-29 19:02:18
        Nie róbmy sobie jaj - wiem jakie zamawiałem i dostałem wyposażenie i umiem zsumować cennik Cynkometu żeby złożyć wirtualnie porównywalną maszynę. Piszą , że cennik bez tajemnic podczas gdy jest tajemnica = RABAT
    • roberto 2019-10-29 20:22:26
      kolego sprawdź czy na pewno masz ładowność 14 t czy to nie przypadkiem wytrzymałość konstrukcyjna
      • pawel 2019-10-29 21:09:39
        tu akurat fakt , papierowe 13,4t . konstrukcyjne 14,4t , kwestia homologacji. a w praktyce miałem na niej 18,2t pszenicy
    • gawel 2019-10-29 22:37:48
      Nikt nie robi sobie jaj, ale Ty dalej kolego nie rozumiesz, o czym jest ten artykuł. Masz jakiś problem z marką, która pokazała jako pierwsza ceny, trudno, nic nie rozumiesz z tego, trudno, przeszkadza Ci to, że pokazała ceny, też źle, przykro. Każdy wie, że cena katalogowa, co znaczy, ale Ty dalej brniesz i nawet wiemy dlaczego na tym forum i skąd jesteś. Piszesz bzdury i jest Ci z tym dobrze, jeszcze lepiej. Jak byś przeczytał artykuł, to ten Cynkomet nie wymyślił nic nowego, w sprzedaży samochodów wszyscy tak robią, ale Ty dalej Twoja żółta przyczepka, ale ja wiem dlaczego, boli Cię to!! I nikt i nic tego nie zmieni. Siej, dbaj, zbieraj i żyj swoim życiem, a nie poświęcasz swój czas na przekonywanie innych, że czarne to czarne, a białe to białe. Ci co chcą rozumieją, a Ty dalej pisz i baw się!!!
  • Tomasz 2019-10-29 15:54:07
    Super! Pełen profesjonalizm!
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.226.211
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.