PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Deutz-Fahr i nowa seria sześciocylindrowych ciągników 6 TTV

Deutz-Fahr i nowa seria sześciocylindrowych ciągników 6 TTV
Deutz-Fahr w nowej serii 6 TTV szykuje sporo zmian fot. mat. prasowe

Po zaktualizowanych seriach 7 i 8 nadchodzi nowa generacja ciągników Deutz-Fahr serii 6 TTV. Co szykuje producent w “dużych szóstkach”?



Szeroka gama ciągników produkowanych w niemieckich zakładach Deutz-Fahr Land w Lauingen (Bawaria) jest ciągle unowocześniana. Nadchodząca nowa seria maszyn 6 TTV zostanie, jak zapowiada producent, ulepszona pod względem komfortu, oszczędności paliwa i ograniczenia kosztów eksploatacji.

Nowa seria 6 TTV jest wyposażona w wydajny, sześciocylindrowy silnik Deutz TCD o pojemności skokowej 6,1 l. Motor ten w porównaniu z poprzednimi generacjami oferuje wyższy zapas momentu obrotowego (970 Nm w górnej części zakresu przy 1500 obr./min.) oraz średnio o 5 proc. mniejsze zużycie paliwa i AdBlue. Moc silnika wyniesie od 192 KM (w 6190 TTV) do 230 KM w modelach 6230 TTV i 6230 TTV HD.

Za chłodzenie silnika będzie odpowiadał wentylator eVisco z kontrolowaną przez elektroniczną jednostkę sterującą prędkością obrotową. Także układ chłodzenia z systemem pełnego otwierania chłodnic umożliwi jego konserwację w szybki i łatwy sposób. Wydłużono też do 1000 h interwał wymiany oleju silnikowego oraz oleju przekładniowego i hydraulicznego - do 2000 h pracy.

W nowej serii dużych 6 TTV zastosowana zostanie przekładnia znana z serii 7 i 8 TTV fot. mat. prasowe
W nowej serii dużych 6 TTV zastosowana zostanie przekładnia znana z serii 7 i 8 TTV fot. mat. prasowe

TTV w nowej serii 6

Istotną nowością w nowej serii 6 ciągników Deutz-Fahr jest przekładnia bezstopniowa TTV oparta na wprowadzonej już wcześniej w modelach TTV serii 7 i 8 opracowana przez inżynierów SDF. Gwarantuje ona płynną pracę zarówno przy niskich, jak i wysokich obrotach oraz zmniejszone zużycie paliwa. Nowa przekładnia ma zapewnić wysoką wydajność holowania, maksymalne przyspieszenie i osiągnięcie prędkości 60 km/h (w modelu 6230) przy zaledwie 1800 obr./min.

Nowa 6 TTV, nowy komfort

Amortyzowana kabina MaxiVision jest teraz jeszcze bardziej wyciszona i przenosi o 40 proc. mniej wibracji, a dzięki zaokrąglonym szybom zapewnia optymalną widoczność panoramiczną. Na życzenie dostępna jest również przednia szyba, którą można otworzyć, oraz wersja z przezroczystym dachem dla wygodniejszej pracy z ładowaczem.

Nowa seria ciągników 6 TTV to także między innymi wydajna klimatyzacja, fotel pneumatyczny (może obracać się do 23 stopni), funkcjonalny układ elementów sterujących, nowy joystick MaxCom umieszczony na prawym podłokietniku.

Amortyzowana kabina MaxiVision jest teraz jeszcze bardziej wyciszona i przenosi o 40 proc mniej wibracji fot. mat.prasowe
Amortyzowana kabina MaxiVision jest teraz jeszcze bardziej wyciszona i przenosi o 40 proc mniej wibracji fot. mat.prasowe

Na uwagę zasługuje również funkcja Auto-Turn, która umożliwia automatyczne uwrocia bez konieczności interwencji operatora. Nowa seria szóstek D-F oferuje również jako standardowe wyposażenie pakiet zarządzania danymi oraz nowy system zarządzania flotą SDF Fleet Management, z możliwością m.in. wykorzystania zdalnej diagnostyki w celu poprawy komunikacji przepływu informacji między dealerem a kierowcą ciągnika.

Stawiasz na rozwój swojego gospodarstwa? Wybierz najlepsze możliwości!

Nowe modele serii Deutz-Fahr 6 TTV mogą również posiadać funkcję Tim ready (Tractors Implement Management) umożliwiającą dwukierunkową komunikację między ciągnikiem, a narzędziami dla podniesienia wydajności, precyzji i komfortu pracy.

 

 



Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (42)

  • Wśród marek premium 2021-12-23 18:21:29
    Jakoś w testach awaryjności Df zajmuje 3,4 lokatę więc jest ok. Sam mam 4 szt. x710, x720, k110, 5100c i nie narzekam. X 720 ma 17000 mtg bez remontu skrzyni i silnika. Przez 12 lat poszła tylko pompa hydrauliczna ( koszt 2500zł). X 710 ma 8tyś mtg, k110 6, 5100c 3000. Do tego kombajn 6040 oraz 4080. Ja nie narzekam. Zadnych napraw skrzyń czy silnika. Może NH się pochwalić ???
  • Andszej 2021-12-22 02:42:13
    Z tymi wydłużonymi interwałami wymiany oleju to nie jest tak że silnik jest lepszy czy oleje są lepsze, są takie same jak były. Tylko unia eko-terrorysyczna narzuca producentom maszyn swoje urojone eko normy. Rzadsza wymiana oleju bardziej oszczędza środowisko no nie? A co tam że ciągnik szybciej sie zużyje i będzie trzeba kupić następny nowy. Co jest bardziej ekologiczne: wymiana oleju czy wyprodukowanie następnego ciągnika? No ale niemieckiemu przemysłowi bardziej się opłaca produkować auta i ciągniki niż olej. Oby jak najszybciej opuścić ten eurokołchoz bo nas wykończą, ale polakon chyba niemiecka okupacja gospodarcza nie przeszkadza, polaki lubią takie życie: nowe autko w lisingu, nowy sfartfon w kieszeni, praca w mieście 8h i wolne i do tego mieszkanie w kredycie, taka nowoczesna wegetacja. Te wszystkie eko wymysły mają na celu tylko jeno: okraść inne państwa i nabić kabze niemcom. Ta unijna ekologia jest śmieszna, obłudna i absurdalna tak jak na przykładzie ciągnika i oleju wyżej. Nawet jeśli będziemy eko to co z tego, nie ma to znaczenia gdy cała azja z Chinami na czele i amerka zasrywają środowisko na potęgę. To tak jak ja bym sobie wymyślił że w trosce o środowisko od dziś nie będę pierdzieć, taka jest właśnie ekologia uni, tylko im już te wstrzymane pierdy przemieściły się do łbów i stąd takie poronione pomysły
    • Dawid 2021-12-22 03:16:53
      W instrukcji od ładowarki jcb z 2011 roku interwal wymiany oleju był 500h lub 3 miesiące. Przewidziana do pracy na 2000h rocznie.
    • T.B. 2021-12-23 12:02:12
      To nie wina przepisów tylko celowy zabieg producentów sprzętu. Zagrywka marketingowa. Interwały wymiany płynów eksploatacyjnych zależą od wielu czynników: warunków pracy, obciążenia, zapylenia, jakości paliwa, czasu między wymianami. Producent może polecać wymianę oleju co 1000 mtg, na pewno nie zepsuje się na gwarancji. A później zawsze to będzie wina użytkownika. Co kto woli. Można się słuchać producentów, ale warto zachować zdrowy rozsądek i spojrzeć na bagnet i sprawdzić co na nim jest, a przy okazji regulacji zaworów obejrzeć głowicę, czy są osady, szlam itp. Przy pierwszej poważnej naprawie i czasie jaki ciągnik przepracował każdy się przekona czy postępował dobrze, czy nie.
    • mnemonic222 2021-12-23 18:45:32
      @andszej Zapisz się do tego swojego niemieckiego lekarza co zarabia 1000 euro miesięcznie, bo już całkiem sfksowałeś i sam sobie zaprzeczasz. Z taką mentalnością przenieś się na Białoruś albo do Indii, to twój świat...
  • Michal 2021-12-21 19:54:23
    John, Fendt i Deutz to największy prestiż i komfort, ale ceny różne
    • FARMER 2021-12-21 22:14:53
      Deutz to tylko cenę premium ma
      • Max Wlkp 2021-12-22 09:41:44
        A Fendt ma tylko silnik Deutza😄
      • Grzegorz 2021-12-23 07:15:50
        Max Wlkp- na szczęście już nie
      • Xxx 2021-12-23 14:34:45
        Proszę nie mylić marki Deutz produkującej silniki z Deutz -fahr korzystających z silników własnej produkcji FarMotion.
      • Max Wlkp 2021-12-23 23:49:29
        Pojemność silnika Deutz 6057, pojemność silnika Fendt 6057
    • Andszej 2021-12-22 02:07:44
      Tylko weź to później napraw jak swoje przepracuje i zacznie sie sypać
    • Grzegorz 2021-12-22 07:47:43
      Ciebie chyba głowa boli że deutza stawiasz na równi Zfendem . Fendt później valtra Massey John długo nic i może wtedy deutz
      • Andrzej 2021-12-22 09:20:19
        Masseya to możesz porównać do New Hollanda albo Classa. Zobacz sobie jak szybko tracą wartość takie używki.
      • Max Wlkp 2021-12-23 01:43:38
        Tu bym się nie zgodził, bo nie wszystko co szybciej traci na wartości jest gorszej jakości.
      • Grzegorz 2021-12-23 07:19:12
        Andrzej- Massey w tym momencie naprawdę dobrym wyborem, i są to ciągniki na pewno lepsze niż obecny jd. Mówisz że traci na wartości- zobacz soi jak tracą na wartości nowe modele jd. Praktycznie w tych samych pieniądzach kupisz serie 20-30 co nowe R.
  • Max Wlkp 2021-12-21 19:26:44
    Mi wyceniono Claas axion 800 na 460 netto tylko nie wiem dlaczego w konfiguratorze Claasa kosztuje ponad 900🤔
    • Marcel1446 2021-12-21 19:33:14
      Nw czy tak jest jak gadasz ale jak tak to prawdopodobnie przez to że cena jest przeliczana na złotówki po niemieckich cenach a traktory w Niemczech są dużo droższe bo na polski rynek firmy dawaja duże rabaty
      • Max Wlkp 2021-12-21 21:06:49
        No ale chyba Niemiec nie ma 50% drożej? Jeżeli by tak było to Niemcy kupowali by tutaj nawet trochę używane.
    • Bodzio 2021-12-21 19:42:29
      Marcel ma rację. Chodzi też o to żeby koncerny nie znały dokładnych cen konkurencji. Ja zamówiłem nowiutkiego deutza 6C 136 koni w TTV za 330 000. Na zwykłej skrzyni wychodzi 80 000 taniej ale też wypasiony
      • Marcel1446 2021-12-21 19:54:18
        Żartujesz proszę powiedz że żartujesz bo jak nie to chyba mnie ojebali.w zeszłym tygodniu odebrałem deutza 6130 W pełnym wypasie ale na normalnej skrzyni za 320
      • Bodzio 2021-12-21 20:16:05
        Zgadza się 320 000 chcieli za 6130. Też dobry wybór ma większą kabinę i ponad 6 ton masy ja mam mało upraw 6C mi wystarczy
      • Max Wlkp 2021-12-21 21:10:05
        Wystarczy, że jeden rolnik da im cynk i już znana cena konkurencji
      • Lucjan 2022-01-05 22:57:29
        Mi wycenili 6c 120km na zwykłej skrzyni na 290tyś, a ten 136km mówili że zaczyna sie od 310 w podstawie, gdzie Pan wyceniał ?
    • Andszej 2021-12-22 02:10:22
      Okazja! Bierz go, diler zrobił ci rabat aż 440 tysięcy
      • Max Wlkp 2021-12-22 09:37:31
        😄 jeszcze tylko brakuje dużej naklejki -50%
    • Dawid 2021-12-22 03:17:58
      Fendt w konfiguratorze też ma ceny z 40% wyższe.
    • Henryk 2021-12-23 07:22:46
      To jest cena umowna, bez wszystkich niby "rabatów". Konfiguratory są tylko po to żeby móc wybrać sprzęt i wyposażenie. Zresztą w samochodach jest to samo. Tylko tam cena z konfiguratora różni się od finalnej o 10-30% w zależności od marki
  • FARMER 2021-12-21 18:30:51
    140konną TTV wycenili na 650tyś ... kupiliśmy massey ferguson 8s.205 za 670tyś
    • Zenon 2021-12-21 18:59:44
      Dziwne bo ja kupiłem w listopadzie Dojdą 7250 TTV za 640 000.
      • FARMER 2021-12-21 22:15:52
        cena z przed miesiąca eurotech
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.91.92.194
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

KONTAKT24

Widziałeś, słyszałeś coś ważnego? Byłeś świadkiem niecodziennego wydarzenia? Napisz do nas! Opublikujemy, zainterweniujemy, pokażemy całemu światu. Jesteśmy dla Was 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu.

DODAJ PLIKI

Kliknij lub przeciągnij pliki z dysku i upuść. Max. rozmiar pliku 4 MB.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.