Seria Dorado Natural obejmuje cztery modele o mocy od 65 do 97 KM. Wyposażono je w 3-cylindrowe silniki Deutz Farmotion o pojemności 2,9 l, spełniające normę emisji spalin Euro 3b. Klienci do wyboru mają dwie mechaniczne przekładnie: 15/15 i 30/15 (dzięki wykorzystaniu minireduktora). W obydwu przypadkach zmiana kierunku jazdy odbywa się z wykorzystaniem mechanicznego rewersu, którego dźwignia umiejscowiona jest z lewej strony pod kierownicą, a więc inaczej niż w zielonym odpowiedniku wyposażonym w kabiny firmy Naglak, w którym to rewers umieszczono po prawej stronie od fotela operatora.
Ciągniki wyposażono w 6-słupkowe kabiny. Kolumna kierownicy regulowana jest w płaszczyznach pionowej i poziomej, a amortyzacja fotela standardowo jest mechaniczna, zaś za dopłatą można go wyposażyć amortyzację pneumatyczną.
Standardowo ciągniki są w stanie udźwignąć na tylnym TUZ 2,5 t, jednak dzięki dodatkowym siłownikom wspomagającym wartość ta wzrasta do 3,5 t. Wydajność pompy hydraulicznej wynosi 50 l/min. W standardzie ciągniki oferują 2 prędkości WOM: 540 i 540 Eco, jednak opcjonalnie dostępne są obroty na poziomie 1000 obr./min. Załączanie wałka odbywa się mechanicznie, jednak załączanie przedniego napędu i blokady mechanizmu różnicowego odbywa się elektrohydraulicznie za pomocą przycisków umiejscowionych pod kierownicą ciągnika.
Komentarze