Jak informuje producent, system Alta zapewnia całkowite opróżnienie zbiornika, nawet podczas jazdy w dół zbocza. Rozwiązanie wyróżnia podwójny system rozładowczy: przednia rura rozładowcza (opróżnianie podczas jazdy w dół) i tylna (opróżnianie podczas jazdy w górę). Rurę wybiera się przy użyciu dwóch zanurzonych zaworów hydraulicznych, które są sterowane ręcznie z kabinowego terminala iControl 7S.
Równomierne rozprowadzanie na pagórkowatym terenie
System Alta jest kompatybilny z górną rurą rozładowczą połączoną z zaworem regulacji przepływu i modułem podawania Turbo. Zapobiega to usterkom systemu, gwarantując równomierne i stabilne rozprowadzanie nawozu. Rozwiązanie zapewnia lepsze wykorzystanie nawozów organicznych w pagórkowatym lub górzystym terenie.

Czytaj więcej
Pichon SV 18R - dwuosiowa beczka z dużymi możliwościamiWkrótce automatyka sterowania
Warto nadmienić, że zbiorniki mają być wkrótce wyposażone w inklinometry, aby zapewniać odczyt nachylenia w czasie rzeczywistym. Dane te będą przesyłane do kabinowego interfejsu HMI terminala iControl 7S, który będzie w stanie automatycznie wybierać zawór przedni lub tylny, bez podejmowania działań przez operatora.
System Alta jest dostępny dla wozów asenizacyjnych Pichon SV.
Komentarze