Większość produkowanych przez niemiecką firmę maszyn (80% sprzedaży) trafia na rynki eksportowe; sprzedaż do krajów Europy Wschodniej wynosi 53%, przy czym producent podkreśla w tym udziale coraz mocniejszą pozycję Ukrainy.  

Na Europę Zachodnią przypada 20%, a na pozostałe kraje świata 7%, a w tym ostatnim przypadku sprzedaż również gwałtownie rośnie, między innymi ze względu na rosnący popyt w Chinach i rozpoczęcie własnej produkcji i sprzedaży w Brazylii, która jest obok USA i Kanady głównym punktem ekspansji firmy w obu Amerykach. Pozostałe 20% sprzedaży to udział rodzimego, niemieckiego rynku. 

Producent podkreśla wzrost liczby pracowników firmy –  obecnie na całym świecie pracuje w niej ok. 1600 osób. Jak zapewnia, napływ zamówień na 2018 r. utrzymuje się na wysokim, stabilnym poziomie, dlatego też planowane jest zwiększenie sprzedaży. Obecnie we wszystkich fabrykach w Niemczech dokonuje się dużych inwestycji w celu zaspokojenia rosnącego popytu na wszystkie produkty.

Niebawem w zakładzie produkcyjnym w Ronneburgu zostanie ukończona nowa hala produkcyjna, a w fabryce w Landau do jesieni produkcja opryskiwaczy niemal się podwoi, zaś w Brazylii stworzono rozwiązania umożliwiające zwiększenie mocy produkcyjnych. Podczas gdy w Rosji w 2017 r. oddano do użytku nową halę produkcyjną, to w siedzibie firmy na Ukrainie planowana jest w tym roku jej znaczna rozbudowa.