- Ruchoma przednia ściana jestnapędzana przenośnikiem UHR (Ultra Haute Résistance) ze zwijaną taśmą. Ładunek jest dosłownie wynoszony ze skrzyni - wyjaśnia istotę innowacji założyciel firmy – Victor Joskin. Nowa przyczepa objętościowa pozwala na wykorzystanie w różnych pracach transportowych.

Wraz ze ścianą przednią znajdują się boczne taśmy zgarniające, dzięki którym możliwe jest dokładne opróżnienie skrzyni ładunkowej, przy czym materiał nie ma możliwości przesypania się z przodu czy z boku. Cała skrzynia jest dobrze uszczelniona. Wyładunek odbywa się w sposób równomierny, a materiał nie ulega ugniataniu, gdyż przednia ściana tylko go zabezpiecza, a nie popycha.

Ciekawa jest także możliwość załadunku, gdyż oprócz tradycyjnego napełniania skrzyni od góry, baloty lub inne paczkowane towary mogą być umieszczone na przyczepie od tyłu. Ponadto przyczepę charakteryzuje zmniejszona masa własna, a to dzięki lekkiej strukturze i syntetycznym ściankom skrzyni.

Nowa przyczepa będzie miała swoją premierę już za kilka dni – na targach Agritechnica w Hanowerze.