Ogłoszone niedawno partnerstwo między obiema firmami weszło w życie. Dotyczy ono dystrybucji w serwisach i przez portal zamówień marki John Deere ponad 350 000 podzespołów i części zamiennych przeznaczonych dla obsługi rolnictwa z magazynów firmy Kramp.
- W początkowym etapie rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19 wielu dostawców, m.in. producenci z Chin, Indii czy Włoch, czasowo zawiesiło działalność. Na szczęście nie trwało to długo i dostawcy wrócili na rynek. W momencie zamknięcia fabryk nie doszło u nas do wielkiego ,,tąpnięcia’’, ponieważ nasze magazyny był w pełni zatowarowane - tak sytuację komentuje Marek Rybacki, Członek Zarządu i Dyrektor Operacyjny Kramp Polska.
- Obecna sytuacja na świecie jest bardzo dynamiczna, dlatego wciąż mogą się pojawiać tymczasowe ograniczenia transportu lotniczego czy dostaw zagranicznych. W związku z tym cały czas staramy się skutecznie zarządzać dostępnością towarów w magazynach Kramp. Naszym priorytetem jest, by te potencjalne zakłócenia nie wpłynęły na realizację zamówień naszych klientów. Teraz dostępność jest dla nich kluczowa i my ją zapewniamy – dodaje Rybacki.

Jak podkreślają obie strony, tylko rzetelny partner zapewnia utrzymanie ciągłości pracy oraz dostęp do części zamiennych przed rozpoczęciem sezonu i w jego trakcie.
– Płynność pracy rolników ma bezpośredni wpływ na to, jak rozwija się biznes, czy jest rentowny, czy przynosi spodziewane profity. W wielu przypadkach jakiekolwiek przestoje oznaczają spore straty, dlatego też kluczem jest zachowanie płynności działalności - mówi Mariusz Zieliński, kierownik wsparcia technicznego klienta w John Deere Polska.
- W rolnictwie czas jest na wagę złota, dlatego wszelkie ruchy trzeba planować z wyprzedzeniem i starać się przewidywać ewentualne sytuacje kryzysowe - dodaje.
Partnerstwo John Deere i Kramp z punktu widzenia klienta ma oznaczać nie tylko natychmiastowy dostęp do części u lokalnego dealera, ale również wsparcie w postaci doradztwa i fachową pomoc pracowników serwisu John Deere.
Mariusz Zieliński z Kramp zapewnia:
– Dzięki użyciu portalu ExtraParts klienci będą mogli sprawnie zaopatrzyć się nie tylko w części przeznaczone dla maszyn rolniczych John Deere, ale też innych marek, m.in. marki Kramp, charakteryzującej się wysoką jakością towarów z zakresu produkcji roślinnej, zwierzęcej, leśnej i ogrodniczej a także wyposażenia warsztatów. Tym samym zyskają oni możliwość rozwiązania kilku problemów przy jednej wizycie w punkcie serwisowym marki John Deere. W ofercie John Deere i Kramp znajdują się części Case, New Holland, Claas, Deutz, najważniejsze marki pras i urządzeń.
Części do ciągników John Deere oraz z oferty Kramp znajdziecie na Gieldarolna.pl
Komentarze