PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

John Deere po raz kolejny w rankingu najcenniejszych marek świata

John Deere po raz kolejny w rankingu najcenniejszych marek świata Marka John Deere jako jedyna z branży rolniczej znalazła się w zestawieniu Best Global Brands; fot. mat. prasowe

Autor:

Dodano:

Tagi:

Amerykańska firma kolejny rok z rzędu znalazła się w zestawieniu „Best Global Brands”, czyli zestawieniu najcenniejszych marek świata. Jest to jedyna marka z branży rolniczej obecna w rankingu.



W corocznym rankingu „Best Global Brands” przygotowanym przez Interbrand, wiodącą firmę konsultingową, John Deere znajduje się cyklicznie od 2011 roku jako jedyny przedstawiciel branży rolniczej. Tym razem amerykański gigant z branży rolniczej plasuje się na 89. miejscu. Interbrand szacuje wartość marki John Deere na około 5,37 miliarda dolarów.

– Nasza obecność w ranking Interbrand jest odzwierciedleniem pracy i zaangażowania, jaką prezentują wszyscy pracownicy naszej firmy w różnych rejonach świata. Tym bardziej jesteśmy dumni, że obecny rok jest dla wszystkich przedsiębiorstw wyjątkowy, oznaczał zmierzenie się z nowym wyzwaniem, przeformatowaniem pracy, celów, a co za tym idzie wyników. Co więcej, fakt że jesteśmy w zestawieniu obecni jako jedyni przedstawiciele branży potwierdza naszą pozycję lidera wyznaczającego trendy – mówi Marko Borwieck, prezes John Deere Polska.

Czołowa dziesiątka rankingu:
1. Apple (wartość: 322 999 mln dolarów, wzrost 38%)
2. Amazon (200 687; +60%)
3. Microsoft (166 001; +53%)
4. Google (165 444; -1%)
5. Samsung (62 289; +2%)
6. Coca-Cola (56 894; – 10%)
7. Toyota (51 595; -8%)
8. Mercedes-Benz (49 268; -3%)
9. McDonald’s (42 816; -6%)
10. Disney (40 773; -8%)

Gwoli wyjaśnienia należy jeszcze powiedzieć jak wyliczana jest pozycja danej marki w rankingu. Wynika ona z trzech czynników – rezultatów finansowych marki, wpływu marki na decyzje zakupowe oraz siły marki do budowania lojalności i zrównoważonego popytu. Co bardzo ważne, metodologia Interbrand była pierwszą tego rodzaju, która uzyskała certyfikat Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej w zakresie wyceny marek i jest to jeden z najbardziej cenionych rankingów marek.



Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (16)

  • e0r 2020-11-02 13:59:02
    Jeszcze 30 lat temu za kuniem chodzili, a teraz byle jakim Ursusem jeździć nie bedo, bo to "prl-owski zlom" i trzeba na kredyt wziąć JD albo najlepiej dwa heh
  • Janusz 2020-11-01 14:13:43
    No dobra chłopy.ja zaczynam gospodarowanie na kilku Ha pi rodzicach.troche dzierzawy i kupiłem kilka ha.na Kreskę to.mam lecieć po john dere?A może kilka lat pomeczyc Sie ursusem?
    • O! 2020-11-02 08:15:23
      Kup se dobry szpadel! Będą mieli cię czym zakopać jak kipniesz
  • kodesz 2020-10-31 19:24:31
    Nie ma to jak dzony!
    • John vein 2020-11-01 12:04:51
      Też się psują.
      • indiana 2020-11-01 18:08:05
        nawet promy kosmiczne się psują :) wszystko co jest urzędzeniem mechanicznym wymaga konserwacji i napraw. Dziękuje że mogłem tu odkryć wspólnie z Tobą odkryć Amerykę.
  • Polak 2020-10-31 18:27:30
    Tymczasem Ursus w Polsce ledwo przędzie. Pomijając to, że dzisiaj Ursus niewiele ma wspólnego z warszawskim Ursusem, to jest rozpoznawalny na świecie. Niestety kolejne rządy zniszczyły jego potencjał niszcząc potęgę produkującą około 70 tysięcy ciągników rocznie. Płakać się chce jak popatrzy się na teren po dawnych zakładach w Warszawie.
    • Dredd 2020-10-31 18:58:36
      Bo mu polaczki przeciez nie bedziemu ursusem jezdzic,bo"konfortu" nie ma
      • kodesz 2020-10-31 20:28:08
        Zachwalają Ursusa małorolni, co nim dla rozrywki parę hektarków obrabiają. Spróbujcie obrabiać nim przez tydzień po 10godzin. Ursus padł, bo nie był modernizowany, a przede wszystkim nie było woli politycznej aby istniał. Bliżniaczy Zetor istnieje i to głównie dzięki Polskiemu rynkowi, a więc zbyt był, tylko trzeba było się postarać, aby nasz nie był droższy i gorszy od Zetora, czy Białorusa. Jeżeli proponuje się gówno, serwis nie istnieje, części z jednego nie pasują do drugiego i ogłasza się, że zakład w likwidacji, to kto kupi ciągnik z taką renomą za cenę średniej klasy samochodu ? Ale winą najlepiej obarczać rolnika. A okazuje się, że on wcale nie taki głupi i umie ocenić na co wydać pieniądze, a teraz płacz.
      • LHR 2020-10-31 21:38:10
        taaa i kupmy sobi zetoraaa... a w czechach pepiczki maja cie w (...)....e durne polaczki nawet w czechach pepiczki zetorów nie kupują ! byłem - wiem!
      • kodesz 2020-10-31 21:50:42
        Pepiczki nie produkują zetora dla siebie,tylko na takie rynki jak Polski. Sami pracują głównie JD i paru innymi przodującymi markami. Ja piszę tylko że rynek w Polsce na ciągnik typu Ursus był, bo świadczy o tym sprzedaż tej samej klasy zetorów i białorusów
      • mnemonic222 2020-10-31 22:01:39
        @kodesz Wola polityczna była tylko nie było pieniędzy na dokładanie do interesu i spłatę kredytów z lat 60-70.
    • Pawel 2020-10-31 19:12:23
      Żeby Ursus się rozwijał to trzeba je kupować. Jakoś rolnicy woleli kupować światowe MARKI. Rząd to jedynie może kupować broń a nie ciągniki rolnicze.
      • Komisarz konik 2020-11-02 07:58:43
        Kadesz jakbyś wiedział to Zetor ma tyle wspólnego co teraz ursus. Dawnego Zetora już dawno nie ma a to co teraz jest to robią Słowacy.
  • Marcin 2020-10-31 17:28:16
    A ja i tak wole FENDT bo to naj wysza pułka

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.94.21.209
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.