PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

John Deere wśród najcenniejszych globalnych marek

John Deere wśród najcenniejszych globalnych marek

Firma John Deere znalazła się w rankingu 100 najcenniejszych globalnych marek. Wartość firmy została oszacowana na 3,6 miliardów dolarów.



- Firma John Deere została ulokowana w tym wysoko cenionym ranking ze względu na przychody osiągnięte w roku fiskalnym 2010 poza terytorium Stanów Zjednoczonych, na poziomie identyfikowanym z markami globalnymi - powiedział Frances Emerson, vice president, corporate communications and global brand management w Deere & Company. - Oznacza to, że nasza strategia globalnego rozwoju jest ugruntowana – dodał Emerson.

Ranking Best Global Brands 2011 jest opracowywany przez firmę konsultingową Interbrand, która współpracuje z przedsiębiorstwami w celu wzmocnienia komunikacji marki oraz zarządzania.

W najnowszym raporcie obejmującym ranking Best Global Brands, gdzie firma John Deere została ulokowana na 97. miejscu, Interbrand podkreśla wzmocnienie globalnej pozycji John Deere. W raporcie Interbrand czytamy: „Marka John Deere coraz bardziej wykracza poza aspekt maszyn, w celu zapewnienia swoim klientom wiedzy ekspertów, by mogli jak najlepiej wykorzystać potencjał ziemi. Strategia firmy nierozłącznie wiąże się z zaangażowaniem marki na rzecz zrównoważonych praktyk. Takie podejście zaowocowało międzynarodowym uznaniem przede wszystkim dla rozwoju technologii chroniących środowisko oraz wysiłków w oszczędzaniu energii”.

- Jesteśmy szczególnie dumni, że reprezentujemy markę John Deere należącą do pierwszych stu najcenniejszych marek na świecie – mówi Mirosław Leszczyński, prezes zarządu John Deere Polska. - Od dłuższego czasu widzimy, że wysoka pozycja marki ma ogromne znaczenie dla Klientów, którzy cenią zaawansowaną technologię, bez której trudno obecnie osiągnąć wyróżniającą wydajność oraz komfort. W Polsce od kilku lat marka John Deere zajmuje pierwsze miejsce w rankingu wizerunku „Image Barometer” badanym każdego roku w Polsce przez instytut DLG.”

Zdaniem Interbrand, Klienci firmy John Deere utożsamiają logo i kultowe kolory firmy z hołdowanymi przez nią wartościami.

„Przeciwstawiając się stereotypom, firma John Deere pozostaje silnie obecna w Internecie, przede wszystkim na portalu Twitter” - mówi w swoim raporcie Interbrand.

Interbrand dokonuje oceny na podstawie pozycji finansowej firmy, znaczenia marki w decyzjach konsumentów oraz perspektywy przychodów firmy. Proces selekcji prowadzony przez Interbrand posiada certyfikat zgodności ISO 10668 wymagany dla oceniania wartości pieniężnej marek. Firma John Deere jest jednym w trzech debiutujących w rankingu przedsiębiorstw.

Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.80.249.22
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

KONTAKT24

Widziałeś, słyszałeś coś ważnego? Byłeś świadkiem niecodziennego wydarzenia? Napisz do nas! Opublikujemy, zainterweniujemy, pokażemy całemu światu. Jesteśmy dla Was 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu.

DODAJ PLIKI

Kliknij lub przeciągnij pliki z dysku i upuść. Max. rozmiar pliku 4 MB.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.