PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

John Deere: zakończenie umowy z Chempest. Nowi dealerzy: Wanicki i Agro-Efekt

John Deere: zakończenie umowy z Chempest. Nowi dealerzy: Wanicki i Agro-Efekt
Są kolejne zmiany w sieci dealerskiej John Deere, fot.kh

Kolejne zmiany w sieci dealerskiej marki John Deere w toku. To kontynuacja działań w ramach realizacji strategii "Dealer Jutra 3.0".



W ramach restrukturyzacji sieci dealerskiej John Deere, firma rozwiązała umowę z dotychczasowym dystrybutorem sprzętu tej marki - firmą Chempest SA z siedzibą w Rudniku (woj. śląskie).

Okres karencji po rozwiązaniu umowy wynosi 6 miesięcy. Tym samym Chempest do 31 października 2021 r. utrzymuje status autoryzowanego dealera marki John Deere. W tym czasie firma ma w dalszym ciągu zapewnić  wszystkim swoim klientom obsługę w zakresie sprzedaży maszyn, części zamiennych, serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego maszyn John Deere.

Po tej dacie, czyli od 1 listopada br., odpowiedzialność za dystrybucję zielonych maszyn i obsługę posprzedażową na terenie działania Chempestu przejmą inni dotyczhczasowi dealerzy John Deere, firmy:  Wanicki Serwis oraz Agro-Efekt. W ich zasięgu znajdą się następujące regiony:

  • Wanicki Serwis: wybrane powiaty województwo małopolskiego, śląskiego i opolskiego,
  • Agro-Efekt – wybrane powiaty województwa opolskiego.

Jak zapewniają przedstawiciele John Deere Polska, wkrótce za pomocą własnych kanałów informacyjnych o szczegółach poinformują sami dealerzy.

- Zmiany w sieci dealerskiej, które sukcesywnie wprowadzamy wynikają z potrzeby wniesienia naszych usług na jeszcze wyższy poziom oraz poszerzenia dostępności najnowocześniejszych technologii, co pozwoli naszym klientom z sukcesami rozwijać ich biznesy. Ważną rolę wsparcia nadal odgrywać będzie nasza doświadczona i wysoko wykwalifikowana kadra – mówi Piotr Iżyniec z John Deere Polska.

"Dealer Jutra 3.0" – co to znaczy?

Przypomnijmy - strategię Dealer Jutra 3.0 marka John Deere zaczęła wprowadzać z początkiem 2020 r. Wdrażanie tego działania rozpoczął nowy prezes John Deere Polska - Marko Borowieck.

 

- Nasza sieć dealerska po zmianach pomoże sprostać oczekiwaniom obecnych i przyszłych klientów John Deere. Rolnicy otrzymają jeszcze większe wsparcie eksperckie oraz gwarancję jeszcze sprawniejszej i szybszej reakcji niż dotychczas. Dealerzy działający w ramach strategii „Dealer Jutra 3.0” będą cechować się bardziej rozbudowanym zakresem działań oraz poszerzoną specjalizacją – dodaje Piotr Iżyniec.

"Strategia wdrażana od roku zakłada wzmocnienie sieci dealerskiej w Polsce i utworzenie struktur oddziałów, które rolnikom i przedsiębiorcom pozwolą poczynić znaczne postępy w prowadzeniu biznesu przy wykorzystaniu cyfryzacji, maszyn najwyższej klasy oraz zatrudnianiu wysoko wykwalifikowanych specjalistów" - podaje w oficjalnym komunikacie John Deere Polska.

W ostatnich miesiącach to kolejna zmiana w sieci dealerskiej John Deere. Firma rozwiązała umowę m.in. ze spółką Contractus z Białegostoku i Kuhn Maszyny Rolnicze z Jelonka k. Poznania.

 



Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.81.89.248
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

KONTAKT24

Widziałeś, słyszałeś coś ważnego? Byłeś świadkiem niecodziennego wydarzenia? Napisz do nas! Opublikujemy, zainterweniujemy, pokażemy całemu światu. Jesteśmy dla Was 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu.

DODAJ PLIKI

Kliknij lub przeciągnij pliki z dysku i upuść. Max. rozmiar pliku 4 MB.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.