PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

John Deere: Zapewniamy dojazd serwisu w 60 minut

John Deere: Zapewniamy dojazd serwisu w 60 minut
W Polsce amerykańska firma wdrożyła strategię "Diler Jutra 3.0". Zdjęcie: Wołosowicz

Autor:

Dodano:

Tagi:

Podczas targów Agro Show 2021 firma John Deere ogłosiła listę dilerów, którzy pozostali w jej sieci dilerskiej po zakończeniu zamian związanych z wprowadzeniem programu "Diler Jutra 3.0".



Piot Iżyniec, stojący na czele działu rozwoju sieci dilerskiej, na wstępie swojego wystąpienia  zaznaczył, że dzięki zmianom wynikającym z wprowadzenia strategii "Diler Jutra 3.0" firma John Deere stawia na silnych partnerów. Być może w trochę mniejszej ilości, ale czasem mniej znaczy więcej. 

- Od 1 listopada 2021 nasza sieć dilerska ulegnie przeobrażeniom, będziemy mieli sześciu dilerów. Stawiamy na dilerów o najdłuższej historii współpracy z John Deere. Są to w większości przypadków firmy, które pracują z nami ponad 20 lat oraz zapewniają wysoką jakość obsługi klienta zarówno w zakresie serwisu jak i sprzedaży części oraz maszyn. Ilość punktów sprzedaży i serwisu pozostanie na takim samym poziomie jak wcześniej, ale zmienia się konstrukcja sieci dilerskiej. Zmiany zapewnią dojazd do klienta w czasie krótszym niż 60 minut - mówi Iżyniec. 

Dilerzy, którzy pozostali w sieci John Deere

Poniżej prezentujemy listę dilerów firmy John Deere po reorganizacji.

  • Wanicki Serwis – terytorium województwa małopolskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego, śląskiego oraz wybrane obszary województw lubelskiego, łódzkiego, mazowieckiego oraz opolskiego;
  • Fricke Maszyny Rolnicze – terytorium województwa warmińsko – mazurskiego, podlaskiego oraz wybrane obszary województwa lubelskiego;
  • Agro-Efekt – terytorium województwa dolnośląskiego, opolskiego oraz wybrane obszary województw wielkopolskiego oraz lubuskiego;
  • Rol-Brat – terytorium województwa mazowieckiego;
  • Agro-Sieć Maszyny – terytorium województw pomorskiego, kujawsko – pomorskiego, zachodniopomorskiego oraz wybrane obszary województw lubuskiego, wielkopolskiego oraz mazowieckiego;
  • Małolepszy Group – terytorium województwa łódzkiego oraz wybrane obszary województw śląskiego oraz świętokrzyskiego.
Mapa z zaznaczonymi siedzibami głównymi dilerów i ich punktów handlowych, gdzie oferowane są maszyny John Deere. Zdjęcie: Wołosowicz
Mapa z zaznaczonymi siedzibami głównymi dilerów i ich punktów handlowych, gdzie oferowane są maszyny John Deere. Zdjęcie: Wołosowicz

- Każdy z naszych dilerów ma swobodę kreowania polityki sprzedaży. Dilerzy powiększają obszar działalności, powiększają również ilość punktów sprzedaży i serwisu. Oczywiście mniejsza ilość dilerów pozwoli nam na zoptymalizowanie ilości punktów sprzedaży. Nowe możliwości technologiczne (telematyka) pozwalają także na zdalne diagnozowanie usterek w maszynach, a nawet na reagowanie tuż przed wystąpieniem awarii - wyjaśnia Iżyniec.

- Te zmiany pozwolą na optymalizację kosztów i organizacji firm dilerskich. Pozwolą także na wzmocnienie dilerów zarówno pod kątem finansowym jak i technicznym. Mocniejszy diler będzie mógł pozwolić sobie na zatrudnienie specjalistów wysokiej klasy i być solidnym wsparciem dla dużych gospodarstw, które stawiają wysokie wymagania pod względem obsługi - kontynuuje.

Strategia wprowadzana, ale nic nie jest wieczne

- Zmiany w ramach programu "Diler Jutra 3.0" zachodzą w całej Europie, ale warto podkreślić, że w Polsce następują po 20 latach, natomiast w krajach Europy zachodniej sieć dilerska reformuje się po 50 latach działalności. Na chwilę obecną uważamy, że ta ilość dilerów jest optymalna i nie planujemy dalszych rewolucji w tym zakresie, należy jednak pamiętać, że nic nie jest wieczne - podkreśla na zakończenie Piotr Iżyniec. 

Piotr Iżyniec, szef działu rozwoju sieci dilerskiej. Zdjęcie: Wołosowicz
Piotr Iżyniec, szef działu rozwoju sieci dilerskiej. Zdjęcie: Wołosowicz

Maszyny John Deere kupisz na www.gieldarolna.pl

 

 



Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (18)

  • Sceptyczny Zwolennik Średniej Zmiany 2021-10-05 14:05:10
    Chyba im się termin "dojazd serwisu" pomylił z tzw. "czasem reakcji serwisu". Ten drugi odnosi się do tego po jakim czasie od zgłoszenia usterki serwis KONTAKTUJE się z klientem. Ponadto - kto w obecnej sytuacji branży rolniczej decyduje się na przereklamowane i niewarte swojej niebotycznej ceny maszyny JD jest albo bajecznie bogaty, albo pokłócił się z kalkulatorem.
  • 7r 2021-09-30 20:19:21
    Dziś odmówił posłuszeństwa nasz 7r. Po ustaleniu przyczyny z serwisem ustalone zostało, że muszą dojechać do nas. Przy odrobinie szczęścia będzie to za 6 dni...
  • Pablo 2021-09-30 17:43:15
    Marketingowy bełkot, w tym jankesi są najlepsi…
  • Chłop 2021-09-30 14:46:32
    A ja mam MTZ 82 i nie wiem co to "awarie" Fakt hydraulika cieknie ale olej tani więc dolewam i śmigam dalej.
    • Pan Strączek 2021-09-30 21:51:50
      Miałem 892 i przez 13 lat męczyłem się
  • Rafaul1984 2021-09-30 11:09:46
    Bujdy na resorach od 16 września servis nie może ogarnąć mojego john deera6145r po czterech wizytach diagnoza usterka modułu silnika ecu. Zalecana wymiana. Nowych modułów nie ma w magazynie. Traktor stoi a ja czekam. Dodam tylko że nikt nie wie dlaczego sterownik padł. O takie. To dobre są te nowe john deery.
    • Taki byl ladny amerykanski 2021-09-30 12:53:06
      Twoj problem . Kupiles to sie martw . Mozesz koniem robic
    • AgroŚmieć 2021-09-30 14:10:43
      Do bramy i się nie znamy frajerze
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.3.192
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

KONTAKT24

Widziałeś, słyszałeś coś ważnego? Byłeś świadkiem niecodziennego wydarzenia? Napisz do nas! Opublikujemy, zainterweniujemy, pokażemy całemu światu. Jesteśmy dla Was 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu.

DODAJ PLIKI

Kliknij lub przeciągnij pliki z dysku i upuść. Max. rozmiar pliku 4 MB.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.