PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Kubota: „Zobacz, poczuj, dotknij”

Kubota: „Zobacz, poczuj, dotknij”

Autor:

Dodano:

Tagi:

36 ciągników demonstracyjnych Kubota trafi do dealerów tej marki w ramach nowego programu promocji tych maszyn. Będą pokazy, testy i prezentacje na żywo. Andrzej Sosiński, specjalista ds. marketingu z firmy Kubota, przekonuje, że warto udać się do dealera i poznać bliżej japońskie ciągniki.



Do dealerów Kuboty trafi 36 różnych modeli demonstracyjnych ciągników Kubota. Już na wiosnę będą one dostępne dla potencjalnych klientów na zasadzie pokazów grupowych, praktycznych testów u dealera lub w porozumieniu z nim - we własnym gospodarstwie.

Każda z tych maszyn ma w pierwszym półroczu uczestniczyć w co najmniej 10 pokazach. Maszyny demostracyjne będą należały do dealerów i to do nich będzie należała ostateczna decyzja, jak zostaną wykorzystane.

- Generalnym założeniem programu jest to, żeby ciągnik Kubota był teraz jeszcze bliżej klienta - mówi Andrzej Sosiński, specjalista ds. marketingu w firmie Kubota. - Dealerzy zamówili nowe modele ciągników - serie MGX i M60. Natomiast dealerzy z rejonów sadowniczych zamówili również ciągniki specjalistyczne takie jak: L5040 i N7040N. Liczymy na to, że każdy zainteresowany naszym ciągnikiem będzie mógł umówić ze sprzedawcą i przetestować maszynę. Serdecznie zapraszam do kontaktu z naszymi dealerami - podsumowuje Sosiński.



Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (3)

  • zenek 2013-04-07 12:36:29
    Kup sobie zetora zobaczysz szmelc
  • @ndrzej 2013-04-07 10:17:30
    bredzisz
  • Prawda 2013-04-07 00:02:18
    to jest chiński szmelc a nie japoński

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.204.2.146
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.