Ciągniki będą produkowane w kanadyjskiej fabryce w Winnipeg. Seria obejmuje dwa modele: Kubota M8-191 i M8-211 o mocach nominalnych 190 i 210 KM. Moc generuje 6-cylindrowy silnik Cummins o pojemności 6,7 l spełniający normę Stage V.

Jeśli chodzi o przekładnię to do wyboru jest skrzynia ZF semi-powershift (częściowy powershift) o ilości przełożeń 30x15 lub bezstopniowa. Hydraulika oferuje wydajność pompy 120l lub 160l z maksymalnie pięcioma parami wyjść. Udźwig tylnego TUZ wynosi 5560 kg, ale można go zwiększyć do 7050 kg. Ciągniki można wyposażyć również w przedni podnośnik oraz ładowacz czołowy M77. Obroty WOM to 540/540E/1000/1000E.

>> Duże ciągniki Versatile w barwach Kuboty?

Kabina Kuboty M8 to udoskonalony podłokietnik z serii M7 oraz 7 calowy wyświetlacz, a w opcji 12 cali. Na zamówienie dostępny jest również m.in. skórzany fotel, amortyzacja kabiny oraz pakiet oświetlenia składający się z 12 lamp LED.

Czy seria M8  w tej odsłonie trafi do Europy? Ciężko odpowiedzieć, ale jeśli japońska firma chce faktycznie zostać poważnym globalnym graczem segment powyżej 170 KM musi zagospodarować  również w Europie.