- W porównaniu do poprzedniego modelu zmieniło się kilka rzeczy. Maszyna zyskała nowy kokpit, maskę oraz silnik, który został dostosowany do nowej normy spalin Tier 4 - mówi Marcin Malinowski z firmy AMG, wyłącznego dystrybutora ciągników tej marki.

Nowy design ciągników 5H ma być wzorem dla ciągników innych serii włoskiego producenta.

Nowe jednostki napędowe to silniki Perkinsa o pojemności 3,4 litra z filtrem cząstek stałych. W zależności od modelu generują moc znamionową od 85 do 113 KM.

W wersji ciągników z prostszym wyposażeniem czyli Techno, przekładnie mają 24 biegi do przodu i 12 wstecz. Zmiana kierunku jazdy odbywa się przy użyciu rewersu mechanicznego. W werjsi Techno użytkownik otrzymuje ponadto w wyposażeniu siedzenie amortyzowane pneumatycznie, fotel pasażera oraz mechanicznie sterowany podnośnika.

W wersji z rewersem elektrohydraulicznym - Top, maszyny mają 48 biegów do przodu (z trzystopniowym powershiftem) i 30 do tyłu. Ponadto na wyposażeniu znajduje się m.in. rozbudowana pneumatyka (2+1), elektroniczna kontrola podnośnika (EHR) oraz klimatyzacja.