Pomysły o modyfikacji logo pojawiły się na targach Agritechnica 2019, gdzie Massey Ferguson zaprezentował ciągnik Next Concept.

Massey Ferguson – nowe logo oraz motto

Z zapewnień Francesco Murro, wiceprezesa ds. globalnego marketingu, sprzedaży i partnerstwa marki Massey Ferguson, nowa era dla firmy zaczęła nabierać kształtów w momencie premiery ciągnika MF 8S w lipcu 2020 r., a przez kolejne 1,5 roku sukcesywnie wprowadzono pełną linię nowych produktów.

- Ponieważ w 2022 roku obchodzimy 175. rocznicę powstania pierwszego warsztatu sprzętu rolniczego Daniela Masseya, uznaliśmy, że jest to idealny moment na odświeżenie logo i jednocześnie wprowadzenie nowego, znaczącego motta Born to Farm – wyjaśnia Murro.

Charakterystyczne logo potrójnego trójkąta, to symbol, z którym kojarzona jest marka Massey Ferguson od 1958 r. 

- Nasze nowe logo jest połączeniem naszego silnego dziedzictwa i współczesnych wartości marki. Trzy trójkąty zachodzą na siebie, symbolizując wzajemnie korzystne i trwałe relacje oraz zaufanie pomiędzy rolnikami, dealerami i marką - tłumaczy Murro.

A Wam jak podoba się nowe logo Massey Fergusona? fot. mat. prasowe
A Wam jak podoba się nowe logo Massey Fergusona? fot. mat. prasowe

Można odnieść wrażenie, że nowe logo jest dużo bardziej minimalistyczne i nowoczesne. Przedstawiciele firmy zaznaczają także, że narysowanie go jednym prostym gestem stwarza dodatkowe wrażenie ruchu.

Logo po zmianach będzie stopniowo wdrażane na całym świecie. Początkowo zaczęło pojawiać się w kanałach cyfrowych marki, a od 2022 r. powoli będzie stosowane również w obiektach firmowych: fabrykach, biurach oraz w oznakowaniu całej sieci dealerskiej.

A Wam jak podoba się nowe logo Massey Ferguson? Koniecznie dajcie znać w komentarzach!