- Minimalizacja ryzyka i zapewnienie ochrony pracownikom jest naszym priorytetem - mówi Didier Joskin. - Dostosowaliśmy naszą organizację pracy do wymogów bezpieczeństwa naszych pracowników i klientów. Tam, gdzie to możliwe, maksymalna liczba osób pracuje zdalnie, aby zminimalizować wszelkie kontakty, ale zapewniamy ciągłość pracy poprzez dyżury. Wszystkie nasze usługi, w miarę możliwości, są dostępne, ale zdalnie - dodaje członek zarządu Grupy Joskin.
Zamówienia na części zamienne są w pełni realizowane
- Naprawy w razie awarii, czy zużycia, lub zwykłe konserwacje zawsze były naszym priorytetem. Pracownicy, którzy je zapewniają ściśle stosują się do zasad zachowania bezpiecznej odległości. Z oczywistych względów nasz punkt sprzedaży został zamknięty. Prowadzimy wyłącznie wysyłki. Mamy nadzieję, że dzięki naszym strategicznym zapasom, zagwarantujemy części zamienne do końca tego kryzysu - zapewnia Didier Joskin.
Zaopatrzenie w maszyny jest skomplikowane
Jeśli chodzi o maszyny, to Joskin stara się zrealizować zamówienia pilne. Kierownictwo Grupy stawia sprawę jasno i mówi:
- W sytuacji występowania siły wyższej opóźnienia są nieuniknione, zarówno w zakresie marek Joskin i Leboulch, jak również produktów dostarczanych przez firmę DistriTech. Cała produkcja jest spowolniona ze względu na reorganizację pracy i trudności z zaopatrzeniem. Częściowo można zaradzić tym problemom dzięki naszym zapasom, ale zaczynają się opóźnienia niektórych dostaw zewnętrznych. Zależnie od kraju, niektóre firmy pracują na zwolnionych obrotach, a inne po prostu zostały czasowo zamknięte. Musimy wykazać cierpliwość, zwłaszcza, że istnieją również trudności logistyczne. Warunki transportu stają się coraz bardziej skomplikowane - czy to przy dostawie naszych maszyn, czy przy zaopatrywaniu zakładów produkcyjnych. Nasi kierowcy stają także w obliczu nowych ograniczeń, które mają wpływ na organizację i szybkość dostaw - wyjaśnia Didier Joskin.
Codzienna ocena sytuacji
- Na ile to możliwe, kontynuujemy dostawy - zapewnia członek zarządu Grupy Joskin i dodaje - Przyszłość jest niepewna, ale będziemy dążyć do zapewnienia ciągłości naszych usług, nawet w przypadku poważniejszych ograniczeń. W zakresie produkcji, codziennie dokonujemy oceny sytuacji, aby zapewnić naszym pracownikom maksymalną ochronę. Cokolwiek się stanie, chcemy jednak uspokoić naszych klientów: nie zawiedziemy ich! Ale w tych okolicznościach każdy musi przede wszystkim dbać o zdrowie swoje i swoich bliskich - mówi na zakończenie Didier Joskin.
Komentarze