Zmiany w ciągniku widoczne są już na pierwszy rzut oka, gdyż wizualnie został on mocno unowocześniony, ma także oferować większy komfort pracy operatora.
Układ napędowy
Sercem Belarusa 82.3 jest dobrze znana, 4-cylindrowa jednostka napędowa MMZ generująca w tym wypadku nieco ponad 80 KM. Nie jest to zdecydowanie ciągnik dla osoby chcącej nabyć traktor spełniający aktualne normy czystości spalin.
Za przeniesienie napędu odpowiada zaś mechaniczna, zsychronizowana skrzynia biegów z 14 przełożeniami do przodu oraz 12 do tyłu. Całość dopełnia mechaniczny rewers.
Wybierz najlepsze finansowanie dla swojego gospodarstwa!
Nowocześniejszy i bardziej komfortowy
Nowy model według zapewnień producenta ma być bardziej komfortowy - dość powiedzieć iż kabina jest lepiej wyciszona (spora w tym zasługa klejonych szyb), a tłumik układu wydechowego poprowadzono wzdłuż słupka kabiny, co poprawia widoczność dla operatora. Dodatkowo został on zmodyfikowany, aby generował mniejszy hałas.

O najważniejszych parametrach pracy informuje traktorzystę czytelny wyświetlacz LCD umieszczony centralnie na desce rozdzielczej.
Znacząco zmienił się także wygląd zewnętrzny ciągnika – klasyczna, metalowa maska została zastąpiona maską z tworzywa sztucznego, która otwierając się w całości do góry ma oferować lepszy dostęp do czynności serwisowych.
Ile kosztuje Belarus 82.3?
Za nową wersję Belarusa 82.3 należy zapłacić 175 tys. zł brutto. Warto w tym miejscu nadmienić, że już w standardzie jest on wyposażony chociażby w klimatyzację. Co ciekawe, dystrybutor zapewnia iż ciągniki są na ten moment dostępne od ręki.

A jak Wy oceniacie Belarusa w nowym wcieleniu?
Komentarze