PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

New Holland: ciągle jesteśmy liderem w sprzedaży ciągników

New Holland: ciągle jesteśmy liderem w sprzedaży ciągników

Choć w ostatnich miesiącach New Holland chwilowo traci pozycję lidera, w ogólnym zestawieniu rocznym stale utrzymuje pierwszą pozycję. Tomasz Kozieł zapowiada jasną strategię działania firmy i jest pewien miejsca marki na sprzedażowym podium.



Od kilku lat w rocznych zestawieniach sprzedażowych New Holland jest „numerem jeden". W ostatnich miesiącach (w zestawieniach miesięcznych) marka z koncernu Fiata bywa na drugim miejscu. Na przestrzeni 10 miesięcy od początku 2013 r. marka jednak utrzymuje prowadzenie (zarejestrowanych 2318 ciągników).

- Systuacja jest jasna. Jesteśmy nieustająco „numerem jeden". Jeśli któryś z kolei miesiąc zdarzy się że ktoś inny zarejestruje kilka sztuk ciągników więcej, to nie znaczy że ogólnie sprzedaje więcej. Ciągle mamy pozycję lidera - przekonywał Tomasz Kozieł, szef marketingu New Holland Polska podczas spotkania prasowego w fabryce w Połosku.

Jaki oręż do walki o klienta ma New Holland w kontekście mocnej konkurencji? Tomasz Kozieł mówi o strategii marki, która zakłada wprowadzenie odnowionej gamy produktów, stosowanie najnowszych i najbardziej wydajnych technologii, wykwalifikowana sieć serwisowa i dystrybucyjna oraz komunikacja marketingowa z klientami.

Z jednej strony - myślimy globalnie, z drugiej - działamy lokalnie. Nasze globalne produkty dopasowujemy do potrzeb naszego rolnika. Te elementy powodują, że nasza pozycja jest niezagrożona. Niewielkie rotacje w rankigach mogą mieć też różne przyczyny. Ale generalnie trend jest dobry, jesteśmy liderem i tego będziemy się trzymali - podsumował Kozieł.

Jednocześnie Kozieł zaznaczył, że tegoroczny rynek ciągników jest słabszy od ubiegłego, ale jednocześnie jest na poziomie z 2011 r., który również był korzystny. W tym roku doszło do korekty, która w końcu musiała nastąpić.

- Jeśli chodzi o sprzedaż ciągników, to rok 2013 jest rokiem bardzo wymagającym dlatego że nastąpił znaczący spadek ilości zarejestrowanych ciągników. Wszyscy mówimy o tych spadkach, ale myślę, że w związku z tym iż 2012 rok był pod względem ilości sprzedaży ciągników rekordowym w Polsce, trochę przyzwyczailiśmy się, że ten rynek zawsze będzie się rozwijał w pozytywnym trendzie. Na rynku zawsze potrzebna jest korekta i zdarzyła się ona właśnie w 2013 roku - uważa szef marketingu New Holland Polska. 



Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • misiek 2013-11-28 20:50:44
    Jezeli kilka miesiecy z rzedu ktos sprzedaje wiecej to chyba w pewnym momencie sprzeda wiecej na moj chlopski rozum

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.228.229.51
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

KONTAKT24

Widziałeś, słyszałeś coś ważnego? Byłeś świadkiem niecodziennego wydarzenia? Napisz do nas! Opublikujemy, zainterweniujemy, pokażemy całemu światu. Jesteśmy dla Was 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu.

DODAJ PLIKI

Kliknij lub przeciągnij pliki z dysku i upuść. Max. rozmiar pliku 4 MB.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.