Pomimo faktu, że rynek ciągników w 1 kwartale 2010 zmniejszył się o około 9 proc. porównując z 1 kwartałem roku ubiegłego wciąż najczęściej kupowanymi traktorami w Polsce są właśnie traktory New Holland.
"Cały zespół New Holland pracuje nad utrzymaniem pozycji numer 1 na rynku polskim – powiedział Robert Brzozowski z New Holland.
Ciężko wypracowana pozycja lidera rynku jeszcze bardziej motywuje nas do nieustannego poszukiwania nowych możliwości rozwoju oraz dalszej ekspansji sprzedaży – dodał.
Brzozowski jest świadomy zmieniających się warunków rynkowych oraz wielu wyzwań, z którymi bez wątpienia będzie trzeba się zmierzyć.
Według Brzozowskiego na sukces marki New Holland składa sie bowiem wiele czynników od indywidualnego zaangażowania pracowników New Holland w profesjonalną obsługę klientów do zastosowania innowacyjnych technologii i rozwiązań w naszych maszynach, ich wszechstronność, ekonomiczność i bardzo często podkreślany przez klientów komfort pracy.
New Holland, by być bliżej klientów organizuje wraz z dealerami w maju oraz czerwcu cykl dni otwartych, podczas których do dyspozycji klientów będą nie tylko handlowcy, ale również specjaliści ds. produktu oraz specjaliści serwisowi.
Chcemy przybliżyć naszym klientom serię T7000, której jak widać z danych sprzedażowych z miesiąca na miesiąca przybywa rzesza zwolenników - powiedział Robert Brzozowski Dyrektor Sprzedaży New Holland.
Niewątpliwie rok 2009 zakończył sie sukcesem marki New Holland na rynku polskim. Bussines Director New Holland na rynek Polski Adam Sulak podczas targów AGROTECH powiedział, że 'pozycja lidera rynku zobowiązuje' i rzeczywiście po 1 kwartale roku 2010 roku widać, że marka New Holland bierze pełną odpowiedzialność za uzyskany w 2009 roku tytuł Lidera Rynku utrzymując go po pierwszych 3 miesiącach bieżącego roku.
źródło: farmer.pl
Komentarze