Nowe modele powstały w wyniku swego rodzaju mariażu 6-cylindrowego silnika i przekładni Auto Command i Dynamic Command.

– New Holland szczyci się chlubną tradycją lidera w tym segmencie, oferując wiele unikatowych maszyn. Nowy, wszechstronny model z 6-cylindrowym silnikiem pozwala wznieść się na nowy poziom wydajności dzięki zwiększeniu momentu obrotowego i udziału hamowania silnikiem, a ponadto większej stabilności. Aktualnie nasi klienci mogą wybierać spośród największej oferty ciągników T6 i znaleźć model spełniający wymogi ich gospodarstwa – mówi Sean Lennon, dyrektor działu ciągników w New Holland Agriculture.

Według zapewnień producenta, silnik cechuje wysoka sprawność dzięki optymalizacji procesu spalania bez recyrkulacji gazów spalinowych. Zastosowanie w silniku opatentowanego i bezobsługowego układu neutralizacji spalin Hi-eSCR umożliwia spełnienie wymogów normy Stage IV.

Zastosowany w modelu T6.180 6-cylindrowy silnik T6.180 rozwija nawet o 12% wyższy moment obrotowy niż 4-cylindrowe silniki już przy niskiej prędkości obrotowej, co jest szczególnie przydatne podczas prac wymagających dużej siły uciągu, oraz wyższego momentu obrotowego w średnim zakresie prędkości, co z kolei zwiększa osiągi silnika przy pracach transportowych i polowych. Nowy 6-6-cylindrowy silnik rozwija maksymalny moment obrotowy wynoszący 740 Nm przy prędkości obrotowej 1500 obr/min, podczas gdy silnik 4-cylindrowy pozwalał osiągnąć moment obrotowy 700 Nm. Ponadto większa pojemność skokowa nowego silnika zapewnia o 50% większą moc hamowania niż w przypadku 4-cylindrowego silnika, co zapewnia wyższą skuteczność hamowania silnikiem przy jeździe z górki podczas wykonywania prac polowych i transportu. 

Modele ciągników T6 Auto Command i Dynamic Command można zamówić z magistralą ISOBUS klasy 3, która umożliwia komunikację pomiędzy narzędziem i ciągnikiem oraz sterowanie WOM-em, zaczepem, układem EHR, układem kierowniczym, prędkością jazdy oraz przednim TUZ-em i WOM-em ciągnika poprzez narzędzie. Jeśli np. do ciągnika będzie podłączona prasa rolująca marki New Holland z systemem IntelliBale, prasa będzie mogła zatrzymać ciągnik po wykonaniu beli, wyrzucić ją i zamknąć klapę tylną. Operator będzie musiał tylko nacisnąć przycisk zmiany kierunku jazdy, aby powrócić do belowania.