Nowe maszyny napędzane są czterocylindrowymi jednostkami produkowanymi przez Perkinsa. Dysponują one mocą maksymalną 113 KM i maksymalnym momentem obrotowym na poziomie 450 Nm osiąganym przy 1400 obr./min. Nowa przekładnia bezstopniowa TMT 11 produkowana przez ZF pozwala osiągać prędkość maksymalną 40 km/h przy zredukowanej prędkości obrotowej silnika (1790 obr./ min), co przynosi wymierne oszczędności w kontekście transportu. 

Układ hydrauliczny wyposażono w pompę tłoczkową o maksymalnym wydatku 88 l/min, pozwalającą udźwignąć na tylnym podnośniku ciężar wynoszący maksymalnie prawie 5 t, na przednim zaś 4,5 t. 

Konstruktorzy maszyny zadbali również, aby maszyna była kompatybilna z systemem autonomicznego prowadzenia TracLink Pilot; dzięki funkcji follow me ciągnik może podążać za poprzedzającym go traktorem.

Zmiany objęły również kabinę, która jest teraz  bardziej przestronna, zapewnia lepszą widoczność, a obszar pracy jest jeszcze lepiej doświetlony przez nowy system oświetlenia roboczego. Doskonała zwrotność jest zasługą skrętnej tylnej osi, a niezmiennie nisko osadzony środek ciężkości  pozwala na bezpieczną pracę na pochyłościach.