Włoska marka Landini w ostatnich latach kojarzona była ze współpracy z Deutz-AG. Dlatego niemałym zdziwieniem okazał się fakt, że nowy model Landini 5-085 otrzymał silnik wyprodukowany przez firmę FPT z Turynu związaną z koncernem CNH Industrial.

Nowy model serii 5 jest wyposażony w 3,4-litrowy silnik generujący moc 75 KM i moment obrotowy 375 Nm przy 1400 obr / min. Jednostka napędowa spełnia normę Stage V.

Landini 5-085 wnętrze kabiny fot.Landini
Landini 5-085 wnętrze kabiny fot.Landini


Na tym nie koniec zmian, bo Landini 5-085 dostał także nową maskę oraz kabinę. Został w niej obniżony dach, który mimo to posiada panoramiczne okno ułatwiające pracę z ładowaczem czołowym. Udogodnienia w kabinie to m.in. także regulowana na wysokość i głębokość kierownica oraz nowy ergonomiczny joystick.

Tylny TUZ ma udźwig do 3900 kg, a przedni do 1700 kg. Oba kategorii 2. Obwód hydrauliczny ma podwójną pompę i 5 zaworów hydraulicznych (3 z tyłu i 2 pośrodku). Nowy model Landini 5-085 można wyposażyć w system telematyczny Landini Fleet Management.

Model zjeżdża właśnie z taśm produkcyjnych.