PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

„Obietnica żniwna” i 60 tys. zł do wygrania od John Deere'a

„Obietnica żniwna” i 60 tys. zł do wygrania od John Deere'a Odpowiedni serwis kombajnu to sprawne i bezproblemowe żniwa; fot. mat. prasowe

Autor: farmer.pl

Dodano: 18-07-2020 14:10

Tagi:

Firma John Deere przygotowała na nadchodzące żniwa program serwisowy „Obietnica żniwna”, którym chce podkreślić zalety odpowiedniego serwisu kombajnów. Ponadto wzorem lat ubiegłych organizuje konkurs „Rywalizacja kombajnowa” w którym nagrodą jest aż 60 tys. zł.



Klienci korzystający zarówno z nowych, jak i używanych kombajnów marki John Deere, są obejmowani programem Obietnica Żniwna. Na czym on polega?

– Jego głównym zamierzeniem jest dostarczenie części związanych z zapewnieniem ciągłości pracy (części niezbędnych do utrzymania maszyny w pracy) w ciągu 24 godzin od wprowadzenia zamówienia przez dealera. Oficjalny czas dostaw dla zamówień złożonych pomiędzy godziną 21.00 a 7.00 jest liczony od godziny 7.00 następnego dnia – wyjaśnia Mariusz Zieliński, Aftermarket Sales manager John Deere Polska.

– Wiemy, jak w okresie żniw ważna może być każda godzina, dlatego też nasi pracownicy do pracy przystępują niezwłocznie po dotarciu części – dodaje Mariusz Zieliński. W Europejskim centrum dystrybucji w Bruchsal, w Niemczech dostępność części jest na tak wysokim poziomie, że aż 97 proc. zamówień realizowanych jest we wskazanych 24 godzinach.

W przypadku niedostępności części w ciągu 24 godzin, jeżeli kombajn ma nie więcej niż7 lat i były wykonywane przeglądy Expert Check przez dealera John Deere, dealer zobowiązuje się dostarczyć maszynę zastępczą, dzięki której można prowadzić prace bez przerw.

Jednakże najlepszym czasem na kompleksowy przegląd techniczny jest okres po sezonie żniwnym, gdy dostępność fachowców jest znacznie większa niż bezpośrednio przed lub w trakcie żniw i do takiego właśnie postępowania zachęcają specjaliści marki John Deere.

– Nasi dealerzy w sezonie znacznie wydłużyli czas swojej dostępności, dzięki czemu również wizyta bezpośrednio przed żniwami jest możliwa, natomiast warto przed następnym sezonem zadbać o wcześniejszy termin. Wymiana filtrów i oleju, badanie stanu technicznego całej maszyny i zespołu żniwnego pozwoli wykryć ewentualne usterki, wyeliminować je, dzięki czemu przystąpimy do prac, mając pewność, że nasza maszyna jest w najlepszym możliwym stanie – mówi Mariusz Zieliński

Program Expert Check John Deere to szczegółowy przegląd przeprowadzany na podstawie wytycznych fabryki, która dostarcza listę 180 newralgicznych punktów maszyny i zespołu żniwnego. Bardzo ważnym aspektem jest też wywiad z operatorem, dzięki któremu można uzyskać wiele ważnych informacji.

Podczas rutynowego przeglądu serwisanci dealera John Deere mają możliwość sprawdzenia, czy operatorzy korzystają z aktualnego oprogramowania, które w codziennej pracy pomaga zoptymalizować koszty eksploatacji, np. zużycie paliwa, ale też z poziomu serwisu zdalnie zdiagnozować problemy techniczne maszyny.

Po raz kolejny firma John Deere zaprasza również do stanięcia w szranki do „Rywalizacji kombajnowej” przeznaczonej dla posiadaczy kombajnów konkurencyjnych marek, które parametrami są zbliżone do parametrów serii T. Przez ostatnie dwa lata seria T była niepokonanym mistrzem, zatem nagrodę w wysokości 40 tys. zł podniesiono do 60 tys. zł.

– Efekty pracy maszyn porównujemy podczas pracy w jednakowych warunkach polowych, a prędkość robocza jest zmieniana dla każdego z przejazdów. Jakość ziarna i niski poziom strat, to jest to, co wyróżnia nasze kombajny. W całej Europie, gdzie przeprowadzana jest Rywalizacja Kombajnowa, seria T nie spotkała kombajnu o zbliżonych parametrach, który by ją pokonał. Zapraszamy klientów konkurencyjnych marek do rywalizacji! – zachęca Bartosz Białas z John Deere Polska.

 



Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (5)

  • Tomek86 2020-07-18 22:36:21
    Tak tak, w ciagu 24h. Kolega zamawial w kwietniu jak szalal Covid to sprowadzili mu czesc w czerwcu bo samoloty z USA nie lataly. Pamietam jak innemu koledze okolo 7-8 lat temu jego JD przestal cale zniwa bo serwis nie mial akurat takiej czesci. Od tego czasu troche sie poprawilo z serwisem ale pamietajmy ze to dalej USA. Ja juz wole zdecydowanie pewnosc czesci i dostepnosc na 100% w 24h w Claas. Czy kombajn gorszy, no nie wiem ale na pewno w razie ,,w" nie stoisz
  • mnemonic222 2020-07-18 20:26:56
    O tu też widzę trolki szaleją. Hhahahahahahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahah.
  • Rolnik 2020-07-18 15:59:06
    Jak mi się coś popsuje w Bizonie, to części mam u siebie w ciągu pół godziny, nawet w niedzielę. W ciągu kilku godzin znowu jestem na polu, a do tego jd nawet nie zdążą zamówić części w tym czasie...
    • mnemonic222 2020-07-18 17:27:41
      Ha ha ha ha Ty porównójesz Bizona z JD? Jesteś na tym samym etapie co Zenio i Bizon którzy zatrzymali się w czasach PRL i tęsknią ilekroć zerkną na nowy kombajn sąsiada. Potraficie tylko zazdrościć innym a nie widzicie jakimi złomami jedziecie. Bizon ile Ci skosi tych ha? Pewnie masz saskie zboża i może te 7-8 ha zrobisz kiedy taki JD czy Claas zrobią 50 ha na dzień.
    • Dani 2020-07-19 12:53:18
      Jak masz do skoszenia kilka ha żeby mieć na mąkę dla bydła to stary bizon daje radę, ale jak ktoś kosi "poważny" areał to jednak chyba warto zainwestować w coś lepszego... Już nawet nie chodzi o prędkość koszenia, ale o komfort, ergonomię... Jak skoszę swoim Z056 całe 5ha w pół zgięte plecy i przykurczone nogi to dochodzę do siebie kilka dni, a 50ha?... To chyba po żniwach do sanatorium w kolejkę trzeba się zapisywać....

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.250.24
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.