W nowym filmie Mariusz Zdanowski prezentuje szczegółowo prace, które wykonuje w obudowie tylnego mostu, która po kilku miesiącach wróciła do warsztatu z zakładu, który wykonał niezbędne przeróbki według projektu mechanika.  

Zdanowski zaczął od przykręcenia do obudowy wsporników i przymierzenia sworzni. Potem rozpoczęło się wpasowywanie kół zębatych m.in. przekładni WOM. Wszystko musi być tutaj wykonane z najwyższą precyzją. W ruch idzie więc czujnik zegarowy, który wskazuje setne części milimetra.

Po dłuższym czasie wszystko udaje się ustawić z wymaganymi tolerancjami. Zamontowane zostały również widełki zmiany obrotów WOM: 540 i 750. Na koniec most został zamontowany do pozostałej części korpusu ciągnika.

Zobaczcie sami jak wyglądała praca mechanika. A za kilka dni zapraszamy na naszą relację z warsztatu, w której poznacie też dalsze plany realizacji projektu.

Zobacz wszystkie materiały związane z projektem Zduntrac