Tytuł Ciągnik Roku 2010oraz Złoty Ciągnik za Rozwiązania Konstrukcyjne zastosowane w serii T7070 Auto Command to jedne z najważniejszych tytułów jakie otrzymał wyrób z Basildon.
Również w tej fabryce zespół New Holland pracował nad specjalną wersją ciągnika T7000 Blue Power, którego premiera w Polsce miała miejsce 12 marca 2010 podczas targów Agrotech w Kielcach. Faktem jest, że maszyny produkowane w fabryce New Holland w Basildon cieszą cię doskonałą opinią klientów, którzy przede wszystkim cenią je za wysoką jakość oraz design maszyny. Jednym z takich klientów jest pan Tadeusz Wójcik, z którym spotkaliśmy się podczas targów Agrotech w Kielcach. Jest to wieloletni klient New Holland, który jako pierwszy w Polsce zakupił do swojego gospodarstwa ciągnik z bezstopniową przekładnia New Holland z serii TVT. Kolejnym ciągnikiem zakupionym przez pana Tadeusza jest właśnie ciągnik T7030 Auto Command.
Tadeusz Wójcik, klient New Holland zdecydował sie na wybór ciągnikaT7030 AC ponieważ podczas długoletniej pracy ciągnikiem TVT nigdy nie miał z nim problemów technicznych.
TVT Pracował z dużymi agregatami i wieloma wymagającymi maszynami takimi jak: agregat uprawowo-siewny, brona talerzowa, pług 5-skibowy, wykorzystywany był również do prac transportowych – powiedział Wójcik.
Pracownicy zakładu doskonale wiedzą, że nawet gdy gotowy produkt zjeżdża z linii montażowej – mówi Kozieł - proces nie jest jeszcze zakończony.Każdy ciągnik poddawany jest szeregowi bardzo rygorystycznych i precyzyjnych kontroli jakości. Każda maszyna zostaje przydzielona innemu kierowcy, który ponosi pełną, osobistą odpowiedzialność za sprawdzenie każdej funkcji i każdego elementu.
Zdaniem Tomasza Kozieła jest to doskonale sprawdzona metoda, która poprzez zaangażowanie odpowiedzialnych pracowników gwarantuje wysokie standardy jakości.
Bardzo istotnym etapem kontroli jest tzw. Audyt Jakości przez Klienta (CQA - Customer Quality Audit) czyli szereg kontroli przeprowadzonych, patrząc na ciągnik z punktu widzenia klienta – dodaje Kozieł.
Codziennie wybierane są losowo maszyny, które następnie poddawane są pełnemu audytowi. Końcową fazą jest próba terenowa. Ponadto raz w tygodniu jeden losowo wybrany pojazd poddawany jest 40-godzinnej próbie działania w symulowanych warunkach roboczych. Ta próba dostarcza dodatkowych informacji o działaniu hamulców, zawieszenia i układu hydraulicznego, ale także o poziomie hałasu w kabinie i zabezpieczeniu przed przedostawaniem się do wnętrza wody.
Komentarze