Tomasz jest menedżerem z ponad 20-letnim doświadczeniem, uczestniczył w budowaniu i zarządzaniu sieciami sprzedaży zdobytym w międzynarodowych firmach sektora rolniczego. Posiada doświadczenie w budowaniu marki, określaniu strategii sprzedaży i promocji oraz wprowadzaniu nowych produktów na rynek.
W ostatnich 4 latach marka Fendt zbudowała solidny fundament do dalszego rozwoju sprzedaży, serwisu, obsługi posprzedażnej na rynku polskim - mówi Tomasz Szczęsny.

Czytaj więcej
Spore zmiany w sieci dealerskiej marek Valtra i Fendt- Nasza organizacja, a przede wszystkim silna sieć dealerska pokazują jak ważny dla marki Fendt jest rynek polski, gdzie firma się ulokowała, rozwija sieć dealerską, cały czas doskonali w kierunku jak najwyższych standardów obsługi, aby być jak najbliżej naszych klientów. Wystarczy wspomnieć, że od samego początku obecności marki Fendt – w naszej ofercie mamy pełną gamę maszyn: ciągniki, kombajny, sieczkarnie, prasy, maszyny zielonkowe, opryskiwacze, przyczepy, ładowarki teleskopowe czyli pełne portfolio aby odpowiadać na potrzeby klientów – zauważa nowy szef marki Fendt w Polsce.
Duże doświadczenie w branży
Tomasz Szczęsny dołączył do do Grupy AGCO przechodząc z firmy Agrimasz, gdzie pracował jako dyrektor zarządzający. Swoje dwudziestoletnie doświadczenie w branży rolniczej zdobywał jednak też w innych strukturach. Szefa Fendta znamy m.in. jako wieloletniego pracownika w John Deere Polska, gdzie obejmował stanowiska kierownika regionalnego, menedżera rozwoju sieci dilerskiej oraz zarządzającego działem sprzedaży produktów tej marki w Polsce.
Sukcesywny rozwój sieci dealerskiej Fendt sprawia, że jesteśmy optymistycznie nastawieni na przyszłość jest to fundament do zwiększenie naszego udziału w rynku i dalszy stały rozwój kompetencji naszej kadry oraz kadry dealerów - zapewnia Szczęsny.
Tomasz Szczęsny zastąpił na nowym stanowisku Pawła Olecha, który zakończył współpracę z marką w 2022 r.
Komentarze