PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Ursus odnosi się w sprawie usterki ciągnika

Autor:

Dodano:

Tagi:

Wyjaśnienie spółki Ursus dotyczące sprawy ciągnika Ursus 6824 Michała Jabłońskiego.



Wyjaśnienie Spółki Ursus


Tak, pierwsza naprawa ze względu na brak fachowości Dealera - Serwisu CHU Dojlidy dosyć długo trwała. Chciałbym przy tym zaznaczyć, że spółka rozwiązała z tą firmą umowę dealerską. Dopiero podjęte działania przez serwis Spółki Ursus zakończyły tę naprawę. Ten ciągnik wyprodukowany był w Ursus Warszawa , a my w ramach zawartej umowy przejęliśmy obowiązki napraw gwarancyjnych .

Ciągnik po naprawie działał prawidłowo , mimo to jego użytkownik i „nasz " Dealer CHU Dojlidy zgłosili kolejną usterkę, którą była głośna praca skrzyni biegów . Z tego powodu ustaliliśmy termin ponownej naprawy. Tak odległy termin / 2 miesiące / był ustalony z właścicielem , gdyż musiał dokończyć pewne prace w swoim gospodarstwie. W naszej opinii ciągnik był sprawny i bez problemu można było wykonywać nim wszystkie prace. Mimo iż działanie skrzyni biegów nie odbiegało od normy, postanowiliśmy wymienić dodatkowo parę kół zębatych. W tym celu zabraliśmy ciągnik do naprawy w firmie Traktor-Serwis w Lublinie.

Naprawa ciągnika Pana Jabłońskiego w Firmie Traktor-Serwis cały czas była monitorowana przez nasz serwis fabryczny. Po naprawie ciągnika w Fabryce Ursus została sprawdzona skrzynia biegów na urządzeniu Hofman, dodatkowo przeprowadzono test ciągnika na rolkach i hamowni.

Skoro ciągnik był naprawiamy u dealera o czym jego właściciel ciągnika dokładnie wiedział powinien zgłosić swoje zastrzeżenie do firmy, która aktualnie naprawiała ciągnik i z którą miał bezpośredni kontakt telefoniczny. Gdyby występowały jakieś problemy to oczywiście serwis fabryczny Spółki zareagowałby, ale żadne problemy nie zostały zgłoszone.

Właściciel ciągnika nie przedstawił wszystkich okoliczności opisanych w piśmie odmawiającym gwarancję pismo w załączeniu. Sytuacja wyglądała następująco. Pan Jabłoński był bardzo niezadowolony i zdziwiony po odebraniu sprawnego ciągnika ponieważ chciał go zareklamować i wymienić na nowy. W tym celu ponownie wezwał serwis zgłaszając usterkę wypadania biegów.

W obecności pracowników serwisu nie mogąc zademonstrować usterki którą zgłaszał, w desperacji przywiązał swój ciągnik liną do drzewa rozpędzał się i próbował go uszkodzić - rozerwać swój ciągnik. Z tego powodu czyli niewłaściwej eksploatacji została zabrana gwarancja na ciągnik o czym poinformowaliśmy Pana Jabłońskiego pismem. Myślę, że wcześniejsze usterki mogły być też związane z taką niewłaściwa eksploatacją.

 

Wyjaśnienia dotyczą sprawy opisanej w artykule „(Nie)Sprawny ciągnik". Przeczytaj całość.



Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (41)

  • dmitrij wódiliew 2014-02-13 13:52:53
    Jak czytam te komentarze, to mam wrażenie że piszą je sprzedawcy z Włoch, Niemiec i Czech. Ten Ursus jeszcze przeżyje wasze plastikowe wozidełka- dorabiajcie dalej zachód. Tylko nie płaczcie potem, że w Polsce jest źle.
  • duży rolnik 2014-02-04 16:02:48
    jeszcze nie wymieniono skrzeni coś ta naprawa długo trwa lub nie potrafią jej naprawić
  • wa 2014-02-03 11:59:24
    Ursur wymieńcie tą ferelną skrzynie pana Jabłońskiego
  • werty 2014-01-30 20:50:07
    ursus jest i nadal produkuje/składa/ciągniki z podzespołów które później nie umie naprawić
  • kiwaczek71 2014-01-30 16:38:13
    Nie zgadzam się z tezą @inż. rolnik, iż rolnicy zniszczyli Ursusa. Polskie zakłady Ursus nie padły z powodu złego użytkowania maszyn, lecz z braku ich technologicznego rozwoju!? W końcówce lat 70 i początku 80-tych po wejściu modeli ośemdziesiątek, setek z napędem na cztery i tych uturbionych na bazie czeskich Zetorów to ,,pegerowskie" rolnictwo ruszyło z kopyta. Bo tylko PGR-y dostawały przydziały na te cudeńka jak i również był spory export nawet do krajów kapitalistycznych, czego do dziś mamy przykłady Ursusa z importu. Lecz jak zamykali Ursusa przed paroma laty to mechanicznie wciąż ten sam traktor (doszły dwa biegi synchro. siłownik wspomagania i wydajniejszy układ chłodzenia pomijając dizajn ale to rzecz gustu.... a TRYBY nadal proste!!!) Nikt w branży nie działa w próżni, rolnictwo zapierdziela do przodu a rolnicy poszukują nowych rozwiązań, ekonomiki i żeby im wątroba nie biła pod zęby.... A to co ten artykuł opisuje to na pewno nie będzie reklamą nawet za cenę wymiany nieszczęsnej skrzyni. Pozdrawiam z mazur.
    Ps. U nas bardzo mrożnie, bardzo wiecznie i oziminy zaczyna smalić....
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.203.18.65
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

KONTAKT24

Widziałeś, słyszałeś coś ważnego? Byłeś świadkiem niecodziennego wydarzenia? Napisz do nas! Opublikujemy, zainterweniujemy, pokażemy całemu światu. Jesteśmy dla Was 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu.

DODAJ PLIKI

Kliknij lub przeciągnij pliki z dysku i upuść. Max. rozmiar pliku 4 MB.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.