PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Valtra Connect: od naprawy usterek po konserwację profilaktyczną

Usługa Valtra Connect już od dłuższego czasu umożliwia właścicielom ciągników i ich lokalnym serwisantom zdalne monitorowanie danych z pojazdów.



Valtra Connect jest narzędziem do zarządzania flotą maszyn, przeznaczonym dla klientów i ich dealerów.

Valtra - 70 lat razem
CZYTAJ WIĘCEJ

Valtra - 70 lat razem

Nieustanna łączność

Zdalny dostęp do danych maszyny umożliwia podejmowanie świadomych decyzji, które zwiększają wydajność operacyjną poprzez zarządzanie maszynami w odpowiedni sposób, we właściwym czasie i we właściwym miejscu.

Dzięki proaktywnemu wsparciu dealer jest bliżej klienta, co zwiększa wydajność i wydłuża czas pracy bez przestojów przy jednoczesnym obniżeniu kosztów.

Działanie usługi Valtra Connect

Aplikacja Valtra Connect dostarcza różne sygnały danych dla klientów i techników serwisu w jednym, łatwym w obsłudze interfejsie. Dane są zbierane przez czujniki w maszynie i są dostępne za pośrednictwem portalu internetowego https://get.agcoconnect.com i aplikacji mobilnej, która umożliwia ich wizualizowanie i wykorzystywanie na różne sposoby.

Na przykład właściciel ciągnika Valtra może sprawdzić, gdzie znajduje się jego maszyna i kiedy należy zaplanować tankowanie. System udostępnia również powiadomienia serwisowe, które ułatwiają planowanie i minimalizują czas przestoju.

Poprawa jakości obsługi klienta

Dzięki wykorzystaniu zgromadzonej wiedzy technicznej oraz aplikacji Valtra Connect jako narzędzia umożliwiającego świadczenie usług, zespoły serwisowe mogą przenieść doświadczenia klientów na nowy poziom.

Zdalne przeglądanie kodów serwisowych i danych dotyczących wydajności gwarantuje proaktywne i wnikliwe wsparcie, w ramach którego potrzeby użytkowników są szybko identyfikowane, a właściciele maszyn doświadczają mniej przestojów.

5 lat bezpłatnej subskrypcji

Niektóre nowe ciągniki Valtra kwalifikują się do 5-letniej bezpłatnej subskrypcji Vatra Connect. Po tym okresie może być ona corocznie (odpłatnie) przedłużana.

– Valtra Connect jest wyposażeniem standardowym w seriach T, N oraz G Versu, a w G Active oraz G HiTech jest opcją. Co ważne, do starszych modeli tych dwóch pierwszych serii, tj. od generacji 3-ciej wzwyż, można zamówić roczną (aktualnie bezpłatnie) subskrypcję rozwiązania Connect – mówi Johan Grotell, specjalista ds. produktów technologicznych Valtra.

Jak informują przedstawiciele fińskiego producenta na całym świecie pracuje już 7 tys. ciągników Valtra podłączonych do usługi Connect.

Logowania do usługi Valtra Connect można dokonać za pośrednictwem wspomnianej strony https://get.agcoconnect.com.



Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (2)

  • mnemonic222 2021-02-27 15:33:39
    Valtra to wysokiej jakości ciągniki. A rolnicy oszczędzają na starych URSUSACH
    • mnemonic222 2021-02-27 18:38:41
      O widzę trole atakują i dorabiają trolowaniem i spamowaniem, tylko tacy odważni, że boją się używać własnych nicków i musza się podszywać. hahahahahhahahahahahahahahahahahahahhahahahahhahaahhahaahahahaha.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.206.122
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.