Case IH, Steyr i New Holland podejmują kolejne kroki, by zapewnić wysoką jakość obsługi dealerów i klientów.
Jak dowiadujemy się z CNH, prawie wszystkie europejskie magazyny działają normalnie, przestrzegając jednocześnie wytycznych dotyczących zdrowia i bezpieczeństwa.
W nieco gorszej sytuacji znajduje się magazyn w Modenie, który obsługuje jedynie pilne zamówienia. W nadchodzących tygodniach planowane jest zwiększenie wydajności tego magazynu, o ile pozwoli na to sytuacji związana z epidemią.
Realizacja dostaw
Obecny czas realizacji zamówień w większości przypadków nie odbiega od normalnego czasu dostaw. Wyjątkiem jest Francja, gdzie dostawy przed 8 rano zostały całkowicie zawieszone.
Co istotne, aby zapewnić krótki czas oczekiwania na części, na terenie Europy zwiększono ilość dostaw realizowanych drogą lotniczą.
Praca zdalna
Działy sprzedaży pracują zdalnie, po to aby móc zapewnić taki sam poziom usług jak dotychczas. Punkty dealerskie na tyle, na ile jest to możliwe pozostają otwarte, a ich pracownicy dostępni są pod telefonem.
Wyjątkiem są działy wparcia klienta i dealera, które siłą rzeczy działają w terenie realizując wsparcie serwisowe. Odbywa się to przy zachowaniu wytycznych i obostrzeń obowiązujących w kraju.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (2)