PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

New Holland podsumowuje cykl pokazów maszyn zielonkowych

New Holland podsumowuje cykl pokazów maszyn zielonkowych
Pokaz maszyn New Holland w Józefinie k. Tomaszowa Maz. zorganizowany wspólnie z dealerem marki New Holland - firmą Agroskład, fot. K.Hołownia

Autor:

Dodano:

Tagi:

Skoszone 50 hektarów trawy w 14 lokalizacjach i zebranych 500 bel zielonki. Takim bilansem zakończyła się organizowana przez markę New Holland seria spotkań z rolnikami pod hasłem “New Holland, ekspert w rozwiązaniach dla hodowców”.



Podczas cyklu pokazów "New Holland, ekspert w rozwiązaniach dla hodowców", zaprezentowano pełną gamę pras z portfolio marki oraz wielozadaniowych ciągników z takich serii jak: T5, TD5, T6 oraz T7 . Zadowoleni z efektów organizatorzy zapowiadają kontynuację spotkań w przyszłym sezonie.

 – Tegoroczne pokazy okazały się wielkim sukcesem. Wzięło w nich udział blisko 500 uczestników, co stanowi dla nas powód do satysfakcji. Zależy nam na tym, by rolnicy mogli zasięgnąć opinii ekspertów naszej marki i dowiedzieć się, jak prawidłowo stosować najnowsze rozwiązania technologiczne. Dzięki temu mogą rozwijać swoją wiedzę i umiejętności, a w konsekwencji maksymalizować wydajność maszyny – mówi Michał Jankowski, Specjalista Produktowy New Holland ds. pras i sieczkarni.

Kluczowym elementem Demo Tour była prezentacja pełnego asortymentu pras zwijających z serii BigBaler, Roll Baler, Roll Belt oraz BR, ale przede wszystkim praktyczny pokaz możliwości zastosowania maszyn.

New Holland – dzięki szerokiej gamie produktów – pozwala umożliwia rolnikowi wybór sprzętu o odpowiednich parametrach. Wśród pras można wybierać spośród maszyn które pozwolą na dopasowanie wielkości i kształtu pożądanej beli, zagęszczenia, rodzaju zbieranego materiału oraz zakresu działania.

W asortymencie New Holland znajdują się prasy belujące: Roll Baler, Roll Belt, BR oraz kostkujące Big Baler. Jak przekonuje producent, są to maszyny o najwyższej jakości, opartej na wieloletnim doświadczeniu w branży maszyn rolniczych.

 – Marka New Holland jest liderem w segmencie pras do belowania od przeszło 25 lat. W tym czasie przedstawiliśmy szereg pionierskich rozwiązań, które wyznaczyły procesy belowania na całym świecie. Dlatego eksperci New Holland stanowią bardzo silne wsparcie merytoryczne dla użytkowników pras. Dzięki trwającemu nieprzerwanie dialogowi z rolnikami, stale udoskonalamy nasze maszyny tak, by stanowiły odpowiedź na ich zmienne potrzeby – dodaje Michał Jankowski.



Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (2)

  • pracuś 2016-06-28 13:28:07
    Leń, zastanów sie choć przez 1 minutę (wiem, że to bywa dla niektórych trudne) a dojdziesz do wniosku, że na pokazie lepiej mieć 5 rolników niż 200 miastowych. Nie o ilośc ludzi chodzi na pokazach a o ich skuteczność. Jeśli dealer dostarcza mi maszynę na testy na jeden dzień, to zainteresowanych ma 1 (słownie: jedną) osobę, a kosztów na kilka tys. i jako się to opłaca i dealerowi i mi. I wiem, że za pokaz musze zapłacić w cenie maszyny, bo za darmo nawet ksiądz się nie modli w tym kraju. Ale zyskuje cenną wiedzę, a za wiedzę się właśnie płaci.
  • Leń 2016-06-27 14:47:27
    Wielki sukces! Gratuluję! 500 osób na 14 pokazów, czyli 36 rolników na pokazie. Przypuszczam, że więcej było obsługi i organizatorów. Ile złotych kosztów na 1 odwiedzającego? 700-900? Się w koszty prasy dołoży, nikt nie poczuje...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.179.111
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

KONTAKT24

Widziałeś, słyszałeś coś ważnego? Byłeś świadkiem niecodziennego wydarzenia? Napisz do nas! Opublikujemy, zainterweniujemy, pokażemy całemu światu. Jesteśmy dla Was 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu.

DODAJ PLIKI

Kliknij lub przeciągnij pliki z dysku i upuść. Max. rozmiar pliku 4 MB.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.