Podstawę przyczep Beco Super stanowi rama o bardzo wysokiej sztywności. Charakterystyczne w tej konstrukcji jest to, że zbudowana jest ona z zamkniętych profili (ceownik hutniczy 350 zamknięty blachą) i jest stosunkowo wąska. Takie rozwiązanie wraz z wąskim dyszlem ma umożliwić duże kąty skrętu i maksymalną zwrotność ciągnika z przyczepą.

Maszyny w wersji Super dostępne są ze skrzyniami w standardowej pojemnościach od 16 do 32 m3 ( z nadstawkami od 29 do 56 m3) na dwóch rodzajach zawieszenia: tandem oraz tridem. W przypadku wersji tandemowych osie zamontowane są na umieszczonym mimośrodowo wahadle. Prowadzić ma to do bardzo dobrego kontaktu opon z podłożem i mniejszego zapotrzebowania na siłę uciągu, zwłaszcza w trudnych warunkach.

W największych przyczepach montowane są z kolei osie tridem, które mogą przenosić dużo większe obciążenia. Standardowo są one amortyzowane mechanicznie ale w opcji istnieje możliwość zamontowania hydraulicznej amortyzacji HBV. Opcjonalnie dostępne jest także zawieszenie Tridec, które składa się z zawieszenia osi w kombinacji z siłownikami hydraulicznymi oraz drążkiem Panharda, który stabilizuje oś obrotu w kierunku jazdy aby zapewnić lepsze prowadzenie maszyny.

Charakterystyczną cechą przyczep Beco Super są również duże opony w jakie maszyny mogą być wyposażane. Maksymalna szerokość opon wynosi aż 710 mm. Zarówno maszyny dwu- jak i trzyosiowe mogą być wyposażone w osie skrętne, które pozwalają na uzyskanie lepszych promieni skrętu i mniejsze niszczenie podłoża przy manewrowaniu.

Skrzynie w przyczepach są wykonywane z blach SC 52 o grubości odpowiednio: 6 mm podłoga oraz 4 mm ściany boczne a spawy nie są umieszczone wewnątrz skrzyni lecz na zewnątrz, co zdaniem producenta ma przyczyniać się do większej wytrzymałości (spawy nie wycierają się w trakcie użytkowania).

Producent daje ponadto możliwość zastosowania hydraulicznie opuszczanych ścian bocznych, które przydać się mogą np. przy załadunku ziemniaków lub innych ziemiopłodów, zmniejszając wysokość ich opadania na dno skrzyni.