PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Claas Parts Shop – katalog części, ceny i zakupy przez Internet

Claas Parts Shop – katalog części, ceny i zakupy przez Internet
Części zamówione w Claas Parts Shop można odebrać osobiście lub zamówić wysyłkę; Fot. Claas

Autor:

Dodano:

Tagi:

Firma Claas umożliwiła swoim klientom zakup oryginalnych części zamiennych przez Internet. W ramach aplikacji Claas Parts Shop udostępniany jest katalog części wraz z ich cenami.



Claas Parts Shop to aplikacja, która wchodzi w skład strategii posprzedażowej firmy Claas i jest częścią platformy internetowej ClaasConnect. Co daje sklep internetowy?

-Przede wszystkim klient dodając daną część „do koszyka” znajduje informację czy ma ona pokrycie w stanach magazynowych – zarówno w magazynach dealerskich, regionalnym (Niepruszewo), w Niemczech, a nawet we Francji w Le Mans. To daje informację jak szybko może ją uzyskać i w jakiej cenie. Informacja jest dostępna przez 7 dni w tygodniu 24 godz. na dobę – mówi Piotr Baraniak, doradca techniczny ds. części zamiennych w firmie Claas Polska.

Aby móc korzystać z aplikacji trzeba wejść na stronę platformy i wybrać zakładkę Claas Parts Shop. Następnie trzeba się zarejestrować po czym wysyłany jest link aktywacyjny, dzięki któremu można już korzystać z większości funkcji programu.

Aby jednak móc dokonywać zakupów, potrzebne jest jeszcze powiązanie z danym dealerem, z którym właściciel gospodarstwa chciałby podjąć współpracę. Z dostępnej na stronie listy wybiera się więc dany podmiot, a dealer dokonuje akceptacji. Wtedy udostępniane są ceny produktów wraz z możliwymi do uzyskania rabatami. Dealer może udzielić rabatu na trzech poziomach, m.in. w zależności od rodzaju części, wielkości zamówień, lokalizacji części, czy poziomu współpracy z klientem. Można być zarejestrowanym tylko u jednego dealera, ale można się przerejestrowywać.

W katalogu jest dostępnych ponad 200 tys. produktów, nie tylko zlokalizowanych u lokalnego dealera, ale również w innych magazynach w Polsce (34 magazyny), magazynie regionalnym w Niepruszewie i w Europie.

Udostępniany jest katalog części zamiennych do wszystkich maszyn włącznie z numerami części (czego nie ma w podstawowym katalogu dostępnym na standardowej stronie internetowej). Dużym ułatwieniem w odnalezieniu potrzebnej części jest możliwość wpisania numeru seryjnego swojej maszyny, dzięki czemu system szybko odnajdzie dany model i wersję łącznie z jej fabrycznym wyposażeniem.

Kupując przez Internet części wybiera się także opcję dostawy, którą reguluje dany dealer. Opcją standardową jest odbiór części u dealera, w magazynie regionalnym (Niepruszewo) oraz wysyłka kurierska. Ciekawostką jest wysyłka taksówką, która może być realizowana z danego punktu w kraju lub zza granicy w dowolne wskazane miejsce. W tej formie zamówienia część jest wysyłana najpóźniej dwie godziny od złożenia zlecenia, a cena za dostawę liczona jest na podstawie odległości na jaką część musi być przewieziona (4 zł/km liczone w jedną stronę).

Drugą sekcją jest katalog części eksploatacyjnych, takich jak filtry, uszczelki, łożyska itp. Trzecią częścią jest „Wyposażenie warsztatu i akcesoria”, gdzie można znaleźć takie produkty jak: narzędzia do ściągania kół, obciążniki, pokrowce na fotele, lampy błyskowe, wilgotnościomierze do ziarna itp.

Na razie za części można płacić za pomocą faktury przelewowej. Dodatkowo dealer może „dogadać się” z klientem na odroczenie płatności lub na rozliczenie w innych formach.

Aplikacja została przetestowana w ubiegłym sezonie żniwnym przez trzech dealerów. Obecnie każdy dealer ma dostęp do platformy i może w niej zarejestrować swoich klientów. Jak mówi Piotr Baraniak, na dzień 9 marca 2017 r. w sklepie Claas Parts Shop zarejestrowanych zostało około 40 klientów, a z każdym dniem przybywają nowi. Ze platformy mogą korzystać także niezależne sklepy rolnicze posiadające w swojej ofercie oryginalne części zamienne Claas.



Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (2)

  • Jacek 2020-08-03 18:55:51
    Co z tego jak nie działa bo jest komunikat "Czekaj na meldunek zwrotny od dealera. " i się chyba nie doczekam bo już połowa żniw za nami. Fajna rzecz ale co z tego.....
  • Darek 2018-06-23 07:41:13
    Piekny teks szkoda że program nie dziala i ciaglw sypie blad logowania a lokaly deeler nie ma bladego pojecia jak i kiedy zacznie to dzialać. "Jak coś dzialało sprawnie zawsze można to popsuć i tak wlaanie zrobil Claas

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.203.18.65
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

KONTAKT24

Widziałeś, słyszałeś coś ważnego? Byłeś świadkiem niecodziennego wydarzenia? Napisz do nas! Opublikujemy, zainterweniujemy, pokażemy całemu światu. Jesteśmy dla Was 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu.

DODAJ PLIKI

Kliknij lub przeciągnij pliki z dysku i upuść. Max. rozmiar pliku 4 MB.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.