PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Grene rozwija sieć sklepów franczyzowych

 Grene rozwija sieć sklepów franczyzowych
Eddie Perdok Dyrektor Generalny Kramp wraz z franczyzobiorcami Fot. Grene

Autor:

Dodano:

Tagi:

Obecnie funkcjonuje blisko 50 placówek franczyzowych pod szyldem Grene. Firma wychodzi naprzeciw zainteresowanym i przeprowadza zmiany – od listopada następuje transformacja sklepów własnych na franczyzowe.



W 2016 r. rozpoczął się pierwszy etap zmian. Sklep rolniczo – techniczny GRENE
w Radzyniu Chełmińskim został sklepem franczyzowym, a jego opiekunami stali się właściciele sklepu franczyzowego Grene w Kłódce koło Grudziądza, z którymi firma współpracuje już od 4 lat.

- Od samego początku współpracy z Grene wiedzieliśmy, że placówka w Kłódce nie będzie jedyną. – opowiada Rafał Kociszewski, franczyzobiorca sieci Grene – Chcieliśmy się rozwijać i umacniać swoją pozycję na lokalnym rynku, a żeby tego dokonać podjęliśmy już decyzję o kolejnej placówce, która jest w trakcie powstawania. W międzyczasie ze strony firmy Grene padła propozycja przejęcia sklepu w pobliskim Radzyniu Chełmiński. Na taką propozycję czekaliśmy! – dodaje z uśmiechem Pan Rafał Kociszewski.

JA podaje firma Grene wśród korzyści otwarcia sklepu franczyzowego pod ich szyldem należy wymienić zwiększenie efektywności i partnerska współpraca z obecnymi klientami, rolnikami, a także dealerami maszyn rolniczych.

- Decyzji nie podejmowaliśmy długo. Komplet materiałów przygotowanych przez Grene dawał pełen obraz sytuacji sklepu Grene w Radzyniu Chełmińskim i nie pozostawiał wiele wątpliwości. Ponadto warunki przejęcia placówki proponowane przez firmę były po prostu partnerskie i po rozmowie z mężem uznaliśmy, że jest to inwestycja, którą możemy i chcemy podjąć. – dodaje Barbara Kociszewska, franczyzobiorca sieci Grene.

Firma planuje, że w 2020 r. będzie funkcjonowało 350 sklepów. Grene zapowiada dalszą transformację punktów własnych w placówki franczyzowe. Sieć sklepów rolniczo-technicznych oferuje osobom decydującym się na otwarcie punktu projekt aranżacji i wyposażenia, przygotowanie infrastruktury, wizualizacji, przeprowadzenie szkoleń dla pracowników, a także przygotowanie kampanii otwarcia sklepu i dalsze działania promocyjne.

Kompleksowa koncepcja sklepu franczyzowego jest doceniana przez obie strony, zarówno przez firmę jak i przez klientów. Jej efektywność i dynamiczny rozwój spowodowały podjęcie decyzji o zmianie modelu biznesowego.



Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (3)

  • pawel119 2016-12-23 20:51:57
    ceny to kosmos
  • red 2016-11-30 21:22:19
    i jeszcze te ceny z d.py
  • miki 2016-11-30 10:00:30
    No i dobrze bo w grene bylem z 30 razy a dwa razy wyszedłem z częścią która chciałem brak kompetencji sprzedawców i nie chęć współpracy tak mi się kojarzy ten sklep może jak wlasciciele będą lokalni to zobaczą że można wyciągnąć o 300%więcej

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.3.192
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

KONTAKT24

Widziałeś, słyszałeś coś ważnego? Byłeś świadkiem niecodziennego wydarzenia? Napisz do nas! Opublikujemy, zainterweniujemy, pokażemy całemu światu. Jesteśmy dla Was 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu.

DODAJ PLIKI

Kliknij lub przeciągnij pliki z dysku i upuść. Max. rozmiar pliku 4 MB.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.