Przejęcie Mitasa dało Trelleborgowi dostęp do szerokiego rynku produktów, które wcześniej nie były dostępne dla szwedzkiego giganta z branży oponiarskiej. Jak zapewniają władze tej firmy, marka Mitas nie zniknie z rynku.
- Wielu ludzi jest przyzwyczajonych do marki, do tego co sobą reprezentuje oraz do oferowanych przez nią produktów, mówi Paolo Pompei, prezes Działu Opon Rolniczych i Leśnych w Trelleborg Wheel Systems.
Trelleborg to marka stawiająca na innowacje, posiadająca produkty z najwyższej półki. Natomiast Mitas, jest popularną marką oferującą głównie ogumienie z średniej półki. Jak zapowiadają władze Trelleborga, ten stan rzeczy ma się utrzymać.
Jak zapowiada Pompei, firma Trelleborg zaprezentuje w następnych 3 latach 150 nowych produktów. Najbardziej spektakularne innowacje znajdą się na rynku zapewne pod marką Trelleborg. Możemy się jednak spodziewać, że i oferta Mitasa zostanie rozszerzona.
Komentarze